1. rész

0 0 0
                                    

- Lauraaaaa keljél , mert elkésel a suliból !

- De ma nincs kedvem suliba menni , Péntek van , úgyse csinálunk semmit !

- Nem érdekel , gyere reggelizni !

Lassan kimásztam az ágyamból és elkezdtem készülődni . Megmostam az arcomat majd felraktam egy kis sminket , a hajamat meg göndören hagytam . Lementem enni
egy kis palacsintát , majd elindultam a suliba . Útközben összeszedtem Maját  , majd együtt mentünk be az első órára ami Matek volt .

- Jó reggelt osztály , ma nem fogunk nagyon sok mindent tanulni így csak ismétlünk ma és két hét múlva írunk egy témazárót . Most mindenki üljön le és nyissátok ki a 49 . oldalon a tankönyvet !

Leültem és a tanár felírta a táblára a feladatot , hogy ezt kell csinálni egész órán . De Mayával  nem figyeltünk sokáig mert egy papírt adott nekem .


"- Képzeld óriási hírem van ! 

- Na és mi az :) ?

- Bálint elhívott randira , ma délután lesz , tudsz segíteni majd hogy mit vegyek fel ?

- Persze , de hova mentek ?

- Egy étterembe , ami nincs innen messze !  Tudod mi szomorít el ?

- Na mi ?

- Hogy szó szerint ha belépsz a suliba szétnyílnak előtted  , olyan vagy mint egy királylány . Folyamatos hívnak randira , de nem nagyon mész el csak egyre-egyre  . De nem értem hogy ez miért van . Neked is kéne valami helyes pasi !

- Figyelj ezen nem kell sokat gondolkoznod , nincsen bajom a fiukkal a suliban csak nem az én stílusom ők . De kérlek ne foglalkozzunk most ezzel , nincsen kedvem erről beszélni !

- Rendben akkor legalább azt mond el hogy még mindig modell szeretnél -e lenni vagy inkább már másra gondoltál ?

- Igen még mindig az szeretnék lenni , de nem tudom hogy fel is vesznek -e , olyan csúnya vagyok !

- Ha mégegyszer azt mondod hogy  csúnya vagy esküszöm , hogy itt helyben fejezem le magam .
És mi van a  fiúkkal ?

- Nincsen semmi mostanában nem jönnek át , utoljára a Lacit is csak akkor láttam mikor nyaralni voltunk csapatosan a hegyekben .

- Ja értem . "

Kicsöngettek végre én meg elő vettem a telómat , mert láttam hogy a tesóm írt  . De csak annyit  hogy ma lesz egy fellépése és hogy a fiúknak is , hogy akarok - e menni , vagy esetleg hozni a Mayát is . Én erre csak annyit írtam , hogy én szívesen megyek , de Maya nem tud most jönni . Leraktam a telefonomat és elővettem a tízóraimat . Mint mindig most is csak salátát hoztam így egy kicsit ettem , de Maya megkért hogy menjek el wc-re vele . Mint a legjobb barátnők sose hagyjàk cserbe egymást ezért elkísértem , mert olyan  kedves  vagyok . :):)

Miközben mentünk egy idegen szám felhívott , általában nem szoktam felvenni , de most érdekelt meg Magyarországról hívtak mivel magyar hívó azonosító volt kiírva .

- Haló ? Kövesi Laura kivel beszélek ?

- Jó napot kívánok , azért keressük , mert láttuk , hogy beadta a jelentkezési lapot a Victoria Secret modell szakára .

- Igen ?

- És mivel minden a megfelelő és még ismerik is sokan , szép is , ezért arra gondoltunk , hogy ha leérettségizett vagy akár előtte elkezdhetne dolgozni itt nálunk . Mit szól hozzá ?

- Úristen , igen szívesen  !

-Rendben akkor , majd küldjük a dolgokat , esteleg egy e-mail címet kérhetek ?

-Természetesen ,: kövesilaura@gmail.com

- Rendben, akkor majd értesítjük , viszont látásra !

- Viszlát !

Ezután oda jött Maya hozzám :
- Na ki hívott ?

- A Victoria Secrettől hívtak felvesznek !

- Na ennek örülök   , de most mennyünk mert elkésünk .

Végre vége lett a tanításnak , és mehettünk az Etelébe ruhát venni . Nekem is kéne valami és Mayának is .
Szóval bementünk a H&M - be de nem találtunk semmit , szóval átmentünk a Zara-ba .  Na igen ott nagyon szép ruhákat találtunk  . Ő magának vett egy egybe ruhát aminek a felsője spagetti pántos feszülős volt az alsó része meg egy mini szoknya .

Én egy  testhez simulós fekete ruhát vettem , aminek az újja hosszú és a combom közepéig ért . A vállán van egy vágás ami a kulcscsontomig tart , Aztán a jobb oldalán a mellem alatt és a csipőm  között van a vágás egészen a másik oldalamig tart . Nagyon jól léz ki .
Fizettünk majd még átmentünk a Douglas -ba . Vettünk  rúzst meg szemhéj festéket .
Most hogy minden megvan arra gondoltunk hogy még beugrunk a Starbuck - ba inni egy kávét .
Mire haza értem volt vagy fél hat és Kevinék 8 -ra jönnek ide értem  .Szóval elmentem hajat mosni és fürödni . Gyorsn felvettem a ruhámat és egy térd allatih  erő csizmàt . A hajamat göndören hagytam és egy jó füstös sminket raktam fel és egy bordó rúzst rá szàj fényt . A végeredményt elküdtem ,azt írta hogy ,,bombázó vagy '' .
Csöngettek ,gyorsan raktam fel parfümöt és felvettem a csizmámat. Bezártam az ajtót , de a fiúk már a busz előtt vártak .

- Azta kurva , valaki nagyon dögös ma ! - mondta Bruno nekem erre mindenki csak bólogatott.

- Kösz , adsz egy cigit - kérdeztem Petit

-Aha !

Lau ! - valahonnan kiabálták a nevem szóval a hang irányába fordultam , Ádám volt az egyik legrégebbi barátom , csak ki ment tanulni , de úgy látom , hogy vissza jött . Oda adtam a cigit Maricsnak   , és szaladtam ahogy csak tudtam , majd felemelt és meg pörgetett!!!
Imádom Ádámot de csak mint barátot .
Miután lerakott a fiúk fele fordultam és kidülledt szemekkel figyelték a jelenetet , a bátyámat nem érdekelte :

Mi a fasz - mondta Bruno   .

A bátyám haverjai ( Manuel ff) Where stories live. Discover now