2. Rész

0 0 0
                                    

Ádámra néztem majd kicsit elkezdtünk beszélgetni , de nem sokat , mert indulni kellett .
Fél szemmel vissza néztem Milánékra hogy nem - e hagytak itt , szerencsére nem , de  Manu nagyon szuggerált de nem tudom hogy miért .
Elköszöntem majd vissza mentem . Felszálltam
a buszra és követtek a fiúk is.
Peti mellé ültem le . Miután elindultunk Peti odahajolt hozzám és azt mondta :

- Láttad , hogy a Manu és
Bruno is hogy nézett rád miközben beszéltél azzal a sráccal ?

- Igen , de nem tudom miért !

- Mi az hogy nem tudod , nyilván féltékenyek lettek.

- Ja jó vicc!

- Inkább mond mi van ezzel a modell munkával ?

- Hát jó igazából ma hívtak a Victoria Secret- től , hogy szeretnék hogy ott dolgozzak , de mivel csak 17 vagyok ezért Kevinnek mondanom kell , hogy alá írja a papírokat!

- Hát szerintem nem kell majd sokat győzködnöd , bár azt ne mond hogy egy bugyiba meg egy melltartóba fogsz mászkálni !
Amit én is szívesen levennék rólad !

- Hülye vagy ??? - ezt olyan hangosan mondtam hogy mindenki rám nézett .

- Peti mit mondtál neki ? - kérdezte Spacc tőle

-ŐŐŐŐ semmit ! - én csak felvettem a kapucnimat és rádőltem az ajtónak .

- Na nem hiszem el , komolyan mit mondtál ?

- Azt hogyha egy bugyiba megy egy melltartóba fog mászkálni akkor azt én szivesen levenném !

- Azt mondjuk én is -mondta spacc, Bruno ,Manu , Milán !!

Átültem Kevin mellé , és kicsit beszélgettünk :

- Mi  van manó ?

-Ügye megengeded hogy modell lehessek ?

- Persze , ha ezt a szakmát szeretnéd csinálni !

-Köszönöm !

Lehajtottam a fejem az ölébe és csak aludtam míg meg nem érkeztünk . Kevin simogatására keltem , hogy ideje lenne bemenni .
Felálltam és elkezdtem a backstage  fele menni . Mikor megtaláltuk a szobánkat akkor mindenki evett egy kicsit és kicsit körül akartunk nézni , mert mondtam hogy szeretnék valami édességet enni .
Mivel falunap volt ezért ettem egy palacsintát , és mint egy őrült kis gyerek mentem a játékok irányába , mi volt első amire fel akartam ülni hát persze hogy a kalapács .
Lassan de meggyőztem a fiúkat és fent ültünk mikor , elkezdtek füstöt fújni . Nagyon jó volt .

-Valaki fel mer velem ülni arra  forgó hintàra ?( nem tudom mi a neve , bocsi )

- Ahha menjünk -mondta Manu

 
Beálltunk a sorba, nagyon sokan lettek hirtelen , de valaki hátulról megfogott  és megfordított .
Csak arra eszméltem fel hogy valaki a számon van . Egyből eltoltam magamtól , vagyis próbáltam , de nem sikerült .
Erre az összes fiú egyszerre indult meg , de Manu letéptem róla és átölelt , míg a többiek rávetődtek . De én most csak eygedül akartam lenni szóval ellöktem Manut és csak futottam ahogy tudtam . Hallottam ahogyan a nevemet kiáltják , de most ez se érdekelt inkább , elbújtam az egyik öltöző zuhanójába.

Manu szemszög : 

- Mitől futott el Laura , Kevin ?

- Ahj , nem láttad merre futott ?

-De láttam , de előtte elmagyarázod szépen ezt az egészet ....

- Jó oké , Szóval Launak  volt egy barátja egy fél évig jártak , de a csávó csak kihasználta , ütötte és egy megerőszakolta ....

'' Most hogy ezt megtudtam ,egyből futottam mint az őrült a fiúkkal együtt mindenki máshova ment , hogy megtaláljuk .

10 percel késöbb Milán hívott minket hogy megvan az öltöző zuhanyzójába van ......

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Nov 02 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

A bátyám haverjai ( Manuel ff) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora