fakt 13

7 3 0
                                    

Wiecie co?

Posłuchałam pewnej piosenki i zrozumiałam, że żeby coś mieć trzeba o to zawalczyć nie siedzieć, użalać się nad sobą i czekać aż życie samo się zacznie zmieniać!

Zamiast siedzieć na przerwie sama albo w towarzystwie fałszywych osób i myśleć o tym co by było gdybym zrobiła to i to i jaka była by reakcja innych tylko ruszyć dupę i zrobić to!

Żyjemy w końcu tylko raz!

Trzeba korzystać z życia! Nie myśleć o tym co pomyślą inni! Oni za mnie nie przeżyją tego życia i za mnie nie umrą! 

Jeśli zawsze będę tak myśleć i nic nie zrobię to nigdy nie doczekam się że pozostali zrobią to za mnie!

On nigdy nie spojrzy na mnie jak na dziewczynę która może być w jego przyszłość kimś więcej jeśli nie zrobię pierwszego kroku!

Za długo już siedziałam i patrzyłam! W końcu muszę coś zrobić i zostawić za sobą kogoś kto będzie przy mnie w tych lepszych ale i gorszych!

Żeby na mój pogrzeb nie przyszła tylko rodzina!

Chce mieć kogoś komu będę mogła zaufać, kogoś komu będę mogła podkradać bluzy, kogoś kto nie będzie oceniać mnie z wyglądu i z tego że jestem brzydka, kogoś kto po prostu będzie...

Jeśli zrobię pierwszy krok to może mnie zauważy..

Mam nadzieję, kogoś też zmotywują te słowa

Fakty o mnieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz