Його зізнання

10 0 0
                                    

- Я не виспався сьогодні вночі,- почула я його голос по телефону.
        Ми розмовляли вже десь більше години. Телефонні розмови стали нашою звичкою. Ми завжди зідзвонювалися перед сном, щоб поговорити. Говорили про різне: як пройшов день, про справи виконані впродовж дня, відгук на рахунок фільму, який переглянув, рандомна історія з дитинства. Ми говорили про все. В основному, я більше говорю, а він слухає. Він говорить лише тоді, коли йому є що розповісти.
  - Цього разу ліжко було незручним. Я декілька разів прокидався вночі, - сказав він і зітхнув у слухавку.
- Розумію. Важко спати кожного разу змінюючи місце сну,- відповіла йому.
       Він працював у медичній бригаді, яка їздила по області та виконувала обстеження жінок на захворювання грудей. Це була важка робота. У бригаді їх було лише двоє - він - Олесь і водій Слава. Щоразу вони зупинялися в різних місцях, адже приїздили туди лише на два дні. Їхній нічліг змінювався: то розкладена кушетка, то ліжко в палаті, то номер у готелі. До того ж, їх забезпечували сніданком, обідом та вечерею. Іноді їх могли й не годувати , тож у таких випадках вони самі купували щось на вечерю.
- Так, тепер мені хочеться спати, - сказав Олесь.
- Але хай там як, це набагато краще спати, ніж на соломі, - видала я.
- Та ні, на соломі нормально спати. Там мʼяко. - зауважив він.
- Ну добре, тоді на дошках з цвяхами. Тобі було б зручно на такому спати?
- На дошках - ні. А от солома - саме те, що треба. Виходить з тобою різноманіття не буде ніякого, - підсумував він жартома.
     На мить мені здалося, що він хотів мене підколоти. Це було в його стилі - він завжди так робив.
      Якось він зізнався, що любить заганяти співрозмовника в кут, з якого важко вибратися, і отримує задоволення від створення таких ситуацій. Ось і зараз він намагається зробити щось подібне.
      Як і кожна пара, ми час від часу говорили на інтимні теми. На відміну від Олеся, я не маю такого досвіду. Я не мала статевих стосунків. Усе, що я знала про це я взяла з уроків основ здоровʼя в школі, з розмов своїх однокласників, книжок, статей та кількох відео в інтернеті.
- Що ти маєш на увазі? - запитала я, очікуючи відповіді.
- Ну, ти знаєш про що я. - Все, що він тільки зміг мені сказати. Я відчула усмішку на його вустах, коли він мені це сказав.
- Ти натякаєш про те, що хочеш сексу на соломі як сексу у незвичному місці? - запитала далі і почула коротке : «так» від Олеся.
- Памʼятаю, здається, ти казав, що хотів би зайнятися цим у ліфті, але тільки не в машині, бо там не зручно, - пригадала.
- Так, було таке. У ліфті, на соломі або у лісі...
- Чекай, - перервала я його, - ти говориш про секс на соломі чи деінде, в той час як в нас його ще зовсім не було. Можливо, вирішимо це опісля? - сказала я швидко й стала очікувати його реакції.

Його зізнанняWhere stories live. Discover now