11

59 11 6
                                    


Jungkook ajunge acasă dar nu este întâmpinat de taehyung cum este el de obicei .

Se duce în bucătărie și pune toate cumpărăturile la locul lor apoi se îndreaptă către biroul său .
"Daca Tae nu-i acasă , înseamnă că e plecat pe la Lisa sau Rose" își spune înainte de a se apuca de treabă.

Era deja 11 seara iar taehyung încă nu era acasă iar jungkook începea deje să se îngrijoreze.

Jungkook : Gguk , nu îl găsesc pe taehyung, și e 11 PM ....

Gguk: am o presimțire rea ..... Nu știu de ce ... Sună-l pe Jhope apoi pe Lisa și Rose să vedem ce ne spun ...

Jungkook : ok ....

_________

Jungkook : Jhope , nu îl găsesc pe taehyung , lipsește de dimineață de când am plecat , și nu s-a mai întors.... E cu tine ?

Jhope: Poftim!!! Daca află Yoongi ne omoară....!!?

Jungkook : încearcă să mai suni tu pe persoanele cu care ar fi ieșit taehyung că eu o sun pe Lisa și Rose....

Jhope: ok ... Pa

Jungkook: Pa..

_________

Lisa: ce vrei la ora asta cap de cocos . " Spune Lisa glumind cu jungkook"

Jungkook : Lisa , nu am timp de glume , taehyung e cu voi??

Lisa : nu , a plecat acum 9 ore de aici , de ce ?

Jungkook : nu-l găsesc nicăieri .... Și nu-i venit acasă..

Lisa : să vorbesc cu niste prieteni și să-l căutăm ... că altfel , yoongi ne omoară pe toți ...

Jungkook : ok , vorbim mai încolo atunci ....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~^
Taehyung tocmai ce plecase de la Lisa , și se îndreptă spre casă.
Era fericit că a reușit să se întâlnească cu ea și cu celelalte petrecând împreună .

Mergea cu gândul la jungkook pe o străduță plina de flori și copăcei înfloriți.  Când să facă coltul trotuarului decorat cu flori de toate culorile , acesta este tras într-o alee de printre blocuri și adormit . Singurul lucru pe care și-l amintește, dar nu foarte bine , ochii bărbatului , și tatuajul sau de pe încheietura mâinii.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~^

Gguk: JUNGKOOK ! Taehyung tocmai ce a fost răpit !! Am simțit un semnal de la lupul sau ...

Jungkook : întreabă-l unde se afla !

Gguk : ceva nu e in regula , nu îl mai simt ... Daca i s-au întâmplat ceva ?? Jungkook !! Ce facem???

Jungkook : am să vorbesc și cu ceilalți, iar pe Yoongi și jimin ii sun eu ... Tu încearcă să mai aflii ceva informații....

Gguk: ok

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 01 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

𝓜𝔂 𝓬𝓾𝓽𝓮 𝓸𝓶𝓮𝓰𝓪 (ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum