2💘

8 2 21
                                    

Jak wróciłam do domu strasznie rozmyślałam ta sytuacje, stwierdziłam że nie mam co tak nad tym rozmyślać i powinnam w sumie sie cieszyć że wkońcu Félix się do mnie odezwał. Stwierdziłam że się prześpię aby oderwać od tego wszystkiego moje myśli.
Kiedy sobie spałam nagle usłyszałam krzyki z kuchni

-PALI SIE OLIV RATUJ!! - zaczął krzyczeć brunet

Jezu on bezemnie sobie nigdy nie da rady. Odrazu po tych krzykach wybiegłam do kuchni i zobaczyłam palącego się naleśnika. Odrazu wzięłam patelnie z gazy i wrzuciłam naleśnika wrzucilam do zlewu i zaczęłam lać na niego wodę.

-GAVI WIETRZYSZ TERAZ CALY DOM SMIERCI SPALENIZNA!

-Dobra dobra luzuj gacie

Typowe teksty na poziomie mojego starszego brata.

-jakby nie ja byś spalił cały dom!! Proszę cię nie bierz lepiej się za gotowanie pls. Chcę gdzieś mieszkać

- ty najwyżej byś zamieszkała u Felixa- powiedział i zaczął się śmiać jak zobaczył moją mine

Podeszłam do niego i zaczęłam go kopać

-oco wam chodzi sama jestem w szoku że usłyszałam od niego "pa" ale on się tylko pozegnal to żadna sensacja

-to niby nie ale lepsze jest to, że moja siostrzyczka stalkuje moich przyjaciół - odpowiedział

Jak to usłyszałam serce mi stanęło. Czyli.. João.. rozpowiadał do innym o boze wyszłam na idotke.

-Dobra luzuj się, nie lubi mnie to chciałam zobaczyć jego profil i niechący polubiłam mu post ten okej..

-temu tak piszczałaś wszytsko jasne

-Dobra uspokój jaja - odpowiedziałam i poszłam w stronę mojego pokoju w którym się zamknęłam.

Boze jaką ja jestem idotka. Pomyślałam sobie siedzac i słuchając muzyki nagle w moich słuchawkach usłyszałam "West Coast" nie wiem jak to działa ale piosenki Lany zawsze mnie uspokają. Kiedy słuchałam sobie muzyki nagle przerwało mi to wiadomością od Fermina byłam ciekawa co blondyn odemnie chcial właśnie w tej chwili.

Fermin🥰

Hejka Oliv, chcesz przyjść do nas na plażę? Jestem z Pedrim, Gavim, Yamalem, Balde oraz z Félixem

Jak zauważyłam że jest z Félixem odtazu chciałam odmówić ale w sumie nie maialam nic do roboty i najwyżej będę go jakoś unikać. Nawet nie słyszałam jak Gavi wychodzi.

Oliv🤍
Hejj, no pewnie to tak za 30 minut będę
*polubiono wiadomość*

A więc po odpisaniu odrazu wstałam i ubrałam na siebie tylko bluze oraz poprawiłam swój makijaz.
W drodze na plażę zauważyłam jak szedł Ferran razem z Sira. Strasznie się ucieszyłam że nie będę tam jako jedyna dziewczyna. Bardzo lubiłam się z Sirą więc jej obecność bardzo mi polepszyła humor. Odrazu do nich podbiegłam i się przywitałam i razem poszlismy na to miejsce kiedy jeszcze nie doszlismy brunetka powiedziała chłopakowi aby poszedł sam do chłopaków my zaraz dojdziemy bo chciała że mną pogadać na osobności. Lekko się zestresowałam jak to usłyszałam ale domyśliłam się oco chce zapytać.

- słyszałam, że wkońcu polubiłaś się z João - powiedziała

- Jezu dajcie mi spokój z tym tylko się pozegnal a ja niechacy..

-polubiłaś mu post z przed dwóch misiescy? - dokończyła za mnie

-czyli już wszyscy o tym wiecie no dobra

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 02 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

𝕴 𝖕𝖗𝖔𝖒𝖎𝖘𝖊 𝖞𝖔𝖚 𝖆𝖑𝖑 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖙𝖆𝖗𝖘 || 𝘑𝘰ã𝘰 𝘍é𝘭𝘪𝘹Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz