yeni kurguya hos geldiniz asklarım ☀️
begenmeniz dilegiyle, baslayabilirsiniz 🙏🏽
𖹭"Kızlar, şuna bakın." Kıkırdamalarım arasında ilgisini niyahetinde çekebildiğim arkadaşlarım bana döndü.
"Niye pişmiş kelle gibi sırıtıyor bu?" Jisoo anlam vermek ister gibi kızlara döndü. Lisa ve Jennie bir şey demeden omuz silkince dikkatleri tekrar üzerimde toplandı.
Elimdeki telefonda birkaç dakikadır yapmak için uğraştığım şeyi kızlara gösterdim.
"Bakın. Nasıl olmuş?" Jisoo avucuyla alnına vurdu. Lisa güldü ve Jennie tam anlamıyla istediğim tepkiyi vererek kahkaha attı.
"Kızım bu ne! AHAHAHAHAH harikasın roseanne." Jennie'nin kahkahalar arasında söyledikleri hoşuma gittiğinden saçımı yalancı bir egoyla savurdum.
"Kaç dakikadır bu yüzden mi telefonuna bakıyordun?" Kafamı gururla salladım. Sorduğu sorunun ardından oturduğu yerden kalkan Jisoo yanıma geldi.
"Süper olmuş hayatım, arkandayım." Lisa'ya elimle öpücük attığım sırada koltukta yanıma oturan Jisoo konuştu.
"Bu çocukla uğraşmayı ne zaman bırakacaksın? Başına bela alırsın diye korkuyorum." Jisoo her zamanki gibi bir abla edasıyla sordu. Belalı biri falan sayılmazdı jungkook. Sadece 'ağır abi' idi. Bu da onunla uğraşmayı sevmemi sağlayan bir şeydi.
"Bir şey olmaz Jisoo. Endişe ettiğinin farkındayım ama inan Jungkook göründüğü gibi biri değil."
İşte Jungkook'la ilgili ilk yanılsamam bu oldu.
ᯓ★
evet boyle bir kurguyu yazsam yazsam ben yazardım aöxşwpflelc
cok cok eglenecegiz haberiniz olsun👀
mahalle kurgusu olacak bu yuzden ekstra heyecanlıyım🥹
bakalım ileride neler neler olacak👀👀👀
bolumu size emanet ediyor ve kacıyorum
opuldunuz🩷🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
femme fatalé | rosékook
Fanfictionmahallenin 'ağır abisi' jungkook ve 'şeker kız' roseanne. rosiekook, 021124🌥️ texting, düz yazı.