1.

19 1 0
                                    

Hikayemi yargılamadan sadece zevklerinzi düşünerek okumanızı öneririm yazım yanlışı olursa lütfen kusura bakmayınız iyi okumalar:)



Yine tiktokta gezinirken kesfetime düşen sexy erkekler sayesinde azdığım bir gündeydim. Yalnız yaşıyordum ve bu durumu sıkça yaşıyordum. Yatağımda istemsizce ahlaksız senaryolar kurup uyumaya çalışmak başaramayincada kendimi mastürbasyon ile tatmin etmek haftada en azından dört beş kez yaptığım bir hobiydi resmen. Yine bu gecelerden birinde saat bir buçuk iki civarı azdığım sıralar yatağımda ince bir örtüye sarılmış bacaklarımın arasına koyduğum sert yastığa hafifçe kendimi sürtüyordum. Yalnız yaşadığım için evde çok açık giyinmeye alisiktim sadece iç çamaşırı ile duruyordum. Yastığın yetersiz geldiğini farkedince telefonumu alarak yataktan çıktım ve duşa girdim  iç çamaşırımi çıkartıp duş başlığını suyun en tazyikli aktığı haline getirdim. Önce az su açarak duş başlığını amıma yaklaştırdım. Hafif tazyikli su klitorisime değmeye başladı içimde hafif bir kıpırdanma hissettim. Ve suyu daha da açtım artık karnım içten kasılmaya ve beni inletmeye başlamıştı. Bacaklarım titrerken suyun hızını biraz daha arttirdim. İnleme seslerim yankılanırken duş başlığını amıma yaklaştırıp uzaklastırarak zevki arttırmaya çalıştım. Daha fazla dayanamayacagimi anlayıp suyu son ayarına çektim artık o kadar tazyikli akıyordu ki harika bir zevk alıyordum. Kendimi duvara yaslayıp rahatlamaya çalıştım nefes nefese kalmıştım fakat yeterli değildi. Suyun tazyigi çok fazlaydı canımın yandığını hissediyordum fakat daha fazlasını istiyordum. Aklıma penis taburemin gelmesiyle suyu kapatıp banyo dolabının yanında duran tabureye uzandım. Bu benim için harika bir esyaydi küçük bir taburenin üzerine sabitlenmiş yapay bir penisti bu ayrıca kumanda ile kontrol edilebiliyordu. Kumanda sayesinde penisi aktif hale getirdim ve en düşük seviyedeyken taburenin üzerine oturdum. Penisin içime dimdik girmesiyle inlemelerimin artması bir olmuştu şuan içimde yaklaşık yirmi santim boyunda hafif hafif titreşen bir cisim vardi. Mükemmel hazzın forumlarını yaşarken kumandadan seviyeyi arttirdim. Artık daha hızlı titresiyor ve ileri geri hareket ediyordu penis içimde.  Daha da fazlasını isteyip kumandayı son ayarına getirdim. İnleme seslerim yankılanırken penis içimde dans ediyordu. Vajinamdan gelen sesler beni daha da tahrik ediyordu. Bir an keşke böyle yapay şeylerle uğraşmak zorunda kalmadan kendimi tatmin edebilecek bir sevgilim olsa diye düşünmeden edemedim. Sonra rafın üzerinde duran telefonumun calmasiyla irkildim. Yakın arkadaşım boran arıyordu. Bu saatte neden aradığını anlamamıştım. Aslında aramızda pek saat lafı olmazdı. Bir süredir bir çekim vardı ikimizde fakat birbirimize bunu itiraf etmemistik. Aklıma gelen fikir fazla edepsiz olsada bunu yapacaktım ne de olsa bugün olmasa bir gün illaki olacaktı. Yapay penisi durdurup kalktim. İçimde oluşan anı boşluk beni kötü hissettirdi. Hala nefes nefese ve hafif inler şekilde telefonu alıp yatağıma geçtim. Ben açana kadar kapanan telefondan borani aradım ve ilk calista açtı. 

-ahh efendim boran

-alo iyimisin asin sesin değişik geliyor

-ıhmm iyiyim sadece biraz nasıl desem ki

-kötu bişey mi oldu güzelim anlat

-boran ben biraz ıhmm ahh

-iyimisin asin konuşsana

-ya ben biraz yükseldim de bana yardım edermisin lütfen

-geliyorum

Dedi ve telefonu kapattı

Vuuhuuu boran beye bak seenn pek de istekli çıktı (bu iç ses arkadaşlar)

Yaklasik on dakika sonra kapım çaldı ve öylesine üzerime geçirdiğim uzun dizlerime kadar gelen  leopar desenli tişörtumun altında sadece sütyenim vardı. Kapıyı açtım ve borana baktım. Rahat siyah eşofman ve siyah bir tişört vardı üzerinde içeri gel dememe kalmadan daldı içeriye. Tek eliyle belimden tutup benide kendiyle beraber L koltuğa çekti. Beni altına alıp kendisi de üzerime uzandı. Boyunun uzunluğundan olsa gerek minicik kaldım altında. Dudaklarıma eğilip yavaşça öptü beni. İstekle başımı hafif kaldırıp dudaklarına uzandım. Ama kendini geri çekti. Bende kendimi daha fazla kaldırdım ama her seferinde kendini geri çekti. Anlamaz bakışlarla ona bakarken

-buraya gelmemi isteyecegini biliyordum. Ama güzelim beni kendine çağırmak için fazla geciktin. Bu sana ceza olsun beni istediğini yalvarana kadar bu gece altımda kıvranana kadar sana istediğini vermeyecegim.

Aslında hoşuma gitmişti ama hemen istiyordum. Uzanıp ellerimi boynuna doladım. Kendime çekmeye çalıştım buna izin verdi ve banq yaklasti. Tamamen üzerime uzanmış şekilde duruyor ve penisi kadınlığıma değiyordu. Üzerimde çok ince bir kıyafet olduğu için çok net hissediyordum ama bu beni deli ediyordu. Bu sefer de hakimiyeti o aldı ve ellerimi başımın üzerinde birleştirip tek eliyle tuttu diğer eli ise tişörtümün altından göğüslerime geldi. Bir kadın için gerçekten fazla büyük memelerim vardı. Hatta zaman zaman taşımaktan yorulup bir kenariya bırakmak isterdim. Elleri büyük olmasına rağmen memelerimi tam sarmadı. Parmaklarının arasından taşan memelerimi sıkmaya başladı. O sıktıkca benim hoşuma gidiyordu ve belim yukarı doğru kavisleniyordu. Tişörtu üzerimden sıyırıp attı. Sadece sütyenimle  kaldım. Diliyle çenemin altından yalamaya başladı göğsümden karnından sol ayak bileğime kadar düz bir cikgi halinde dilini sürttü. Küçük bedenim altında kıvrıldi daha da küçüldu.  Penisini tam karnımın üzerine bastırdı boynunda asılı olan gümüş zincir sarkıyor burnuma değiyordu. Dümdüz karnımın üzerinde kıvranan yılana baktım. Eşofmanin üzerinden bile bariz şekilde kabaradığı belli oluyordu. Bakislarimi gördü ve bir eli boynuma gitti. Okşadı dilini sürttü öptü ve ayağa kalkıp beni de kucağına aldı. Kucagindayken belimin yan tarafına değen penisi hafifçe iç çekmeme sebep oldu. Sol elimi boynuna uzatıp kendimi kucağında yukarıya çektim. Dudaklarımı boynuna yasladım. Usulca öptüm tırnaklarimi dolastirdim. Yatak odamın kapısına geldiğinde içeri girip ışık acmaya bile tenezzül etmedi. Beni yatağın üzerine bırakıp tamamen soyundu. Boxerini cikarttiginda şok oldum benim yapay penisimde daha büyüktu. Hafif tırstım fakat isteğim öne geçti. O yatağa yatmadan ben kalkıp ona yeltendim fakat beni geri yatırıp üzerime çıktı. Hic konuşmuyor sadece ne istiyorsa onu yapıyordu. Çıplak bedenim de elini gezdirip orta parmağını girişime yasladı. Okşuyor ama içime girmiyordu. İnlemeye başlamıştim ve fazlasını istiyordum. Yüzüme bakıyor ne halde olduğumu görüyordu resmen acı çekiyordum tatmin olmaya ihtiyacım vardı. Kesik kesik nefeslerle konuşmaya çalıştim. Dudakları kulağıma yaklaştı boyun girintimi öptü sıcak nefeslerini bıraktı. Ama sonuç hala aynıydı.



Hooooooppp okuma zevkini bölüyorum ama ilk bölüm kısa ve tanıtım tarzında olacak gençler sevdiyseniz oylarınızı ve yorumlarda fikirlerinizi mahrum görmeyin lütfeeenn

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GLAMOURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin