K
"Gitmiyor mu hiçbir türlü?" Telefonunun ucundaki Beratın sorduğu soru ile nefes verdim.
"Gitmiyor oğlum , ister kırıp dökeyim gitmiyor.Öyle biri ki , sırtında bıçaklasam dönüp 'elin acıdı mı' der." Dedim soluklanarak.
" Sizin iş çok ters ama , normalde kadın tarafı der bunu. " Dedi Berat , haklıydı da.
"Sen seviyor musun ki bu kızı?" Gelen soru ile afalladım.
" Tabiki de sevmiyorum." Çalan kapı ile duraksadım , telefonu daha sıkı tutup konuştum.
" Sonra yine ararım seni tamam mı?"
" Allaha emanet kero!" Karşıdan da ses gelince telefonu kapatıp yanıma koydum , alt katta inip kapıya ulaştığımda nefes aldım.
Elim kapı koluna tutunup açtığında karşımdaki isim beni şaşırtmadı , Didem.
İstanbuldan benim transferim için buralara gelen kızın evime gelmesine şaşıracak mıydım ki?
Elindeki pasta ile gülümsüyordu , hiç vazgeçmeyecek mi diye düşündüm içimden.
"Doğum günün kutlu olsun Aktürkoğlu! İyiki doğdun." Dedi tüm neşesiyle , istemsizce gülümseyecekken tuttum kendimi.
"Teşekkür ederim." Dedim soğuk bir ses tonuyla , istemediğimi daha ne kadar belirtebilirdim?
Bir süre sonra her zaman ki gibi ne diyeceğini bilemeyip gözlerini kaçırmaya başladı , kızarıyordu da.
"Neyse , gideyim ben." Dedi en sonunda , belki kırıcı davranıyor olabilirdim ama istemiyordum.
Arkasını dönüp gideceği an ben seslendim.
"Didem! Hiç mi vazgeçmeyeceksin? İmkansız gibi birşey." Dedim tek seferde.
"Olsun , ben İmkansızlığına aşık olmuştum." Buruk bir gülümseme sergiledi , sonrasında arkasına bakmadan uzaklaşıp yan taraftaki evine ilerledi.
Sanırım hiç vazgeçmeyecekti.
<><><>
" Didem... sevdiğim demek . Gözüm gibi sevdiğim , sevgilim. Belki bir gün sende seversin beni gözün gibi.Sorun değil, ben beklerim. "
" Öptü beni üstünkörü
Ayıp olmasın diye
Toparladı eşyalarını
İzi kalmasın diye
Bi sigara yaktım
Bütün şehir yansın diye
Yandı-
Ben düşerim, kalkarım da
Eyvallahım yok yine
Sana darılmadım takılma
Böyle küçük şeylere
Yandım, söndüm
Kendi kendime "Didem Öztürk
-
" Kendine saygın sevgin varsa bırak peşimi Didem , imkansız bizimkisi ...
İstediğin kadar bekle ama imkansız. "
" Bak, ben yara gibiyim
Gönlünde bi' yara gibiyim
Nalan, sal beni gideyim
Ömründe bi' kara meleğim Nalan-
Ben yara gibiyim
Gönlündeki yarayı kapat
N'olur sal beni gideyim
Ömründe bi' kara meleğim Nalan "Muhammed Kerem Aktürkoğlu
' Eğer imkansızsak bir mucize olsun Kerem.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yara Gibiyim ' Kerem Aktürkoğlu
Fanfiction"Olsun , ben imkansızlığına aşık olmuştum." .... - Kerem Aktürkoğlu Kurgusudur.