Тінь у Лісі

7 1 0
                                    

Розділ 1

В одному маленькому селі, загубленому серед густих лісів, жила група молодих людей, які завжди шукали пригоди. Вони зібралися разом і вирішили провести ніч у лісі, намагаючись знайти свідчення про загадкову істоту, відому як Рейк. Чутки про цю істоту ходили серед місцевих жителів, і кожен з них говорив, що бачив щось незвичайне: довгі бліді руки, червоні очі, що світилися в темряві, і тихий шепіт, що лунає між деревами.

Молоді люди зібрали намети, ліхтарі та багато запасів, щоб провести незабутню ніч під зоряним небом. Вони не могли дочекатися, коли темрява огорне ліс, сподіваючись, що зустрінуть Рейка. Як тільки сонце зайшло, а місяць з’явився на небі, молоді люди почали розповідати страшні історії про істоту, намагаючись злякати один одного. Сміх і жарти швидко перетворилися на нервове тихе напруження.

Раптом один із них, Олег, згадав про легенду, що Рейк забирає тих, хто заважає йому спати. Хлопці почали підбадьорювати один одного, намагаючись залишити страх позаду. Вони розділилися на групи, щоб дослідити ліс, пообіцявши зібратися через годину.

Однак, чим далі вони заглиблювалися в ліс, тим більше відчували, що їх оточує щось незвичайне. Тиша ставала все глибшою, а кожен тріск гілки чи шурхіт трави змушував їх серця битися частіше. Внезапно Олег, який віддалився від решти, зупинився, відчувши, що хтось стежить за ним. Він обернувся, і на мить йому здалося, що з тіні дерев дивляться червоні очі.

Він повернувся назад до табору, важко дихаючи, і розповів про своє видіння. Інші спочатку сміялися, але невдовзі зрозуміли, що щось не так. Ліхтарі раптово почали мерехтіти, а вітер приніс з собою жахливий, мертвий запах.

У темряві вони почули тихий шепіт, який здавалося, викликав у них відчуття страху. Вони вирішили, що час повертатися додому, але раптом їх оточила незвичайна тінь. З кожним кроком, що вони робили назад, тінь ставала все ближчою. Хлопці почали панікувати, і в темряві почули незрозумілі звуки, схожі на шурхіт і важке дихання.

В один момент вони помітили, що одного з них не стало — це був Іван. Хлопці почали кликати його, але відповіддю був лише жахливий, пронизливий крик. У паніці вони намагалися знайти Івана, але не могли. Кожен з них відчував, як страх заповнює їхні серця.

Нарешті, один з них, Андрій, згадав про вогонь. Вони розвели багаття, сподіваючись, що вогонь зможе відганяти тіні. Але, коли полум’я розгорілося, знову з’явилися ті ж самі червоні очі, і Рейк вийшов із тіні. Його довгі бліді руки тягнулися до хлопців, а його рот розкривався, видаючи жахливі звуки.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: 3 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Тінь у ЛісіWhere stories live. Discover now