Listening to love by Keyshia Cole while writing then probably listening to the cover by Doni and Lynix lol
So I'm 11 Not a teenager but pre teenager If I think it is called IDK!?!?!?!
I luv music and I'm in the school choir, LOVE MATHS AND CHEMISTRY. but srsly why do all the the nice teachers get the worst subjects like frfr geography teacher is so NICE BUT THE SUBJECT IS okay...
WAIT LEMME GET A GOOD EXAMPLE UMM OH WAIT IK!
The GK teacher is sooooooo nice but the subject I HATE SRSLY SO BAD AND ENGLISH GRAMMER DONT GET ME STARTED ON THOSE STUPID AHH RULES NEWAYS
SO let talk about school IK Im not telling u my real name or my friends and all soo yeh I'll give nicknames ( I autcually have nicknames for a few of them so Ill just use them)
ENEMY-GOOGLE MAPS
GIRL BFF- GORILLA
BOY BFF- CHIPMUNK
GIRL BF- RAT
GIRL BF- SIRI
ME- PHYSCO
FRIEND- CHILD
WELP THIS MY MAIN GROUP SO YEH WANNA KNOWMORE WELL COME ALONG ND DW U WILL LEARN MORE ABOUT THEM I WILL HAVE CHAPTERS FOR ALL OF THEM SO U CAN SEEHOW THINGS ARE HOW! WELL NOTHING MORE BUT WANT TO KNOW WHY I'M CALLED PHYSCO CUZ MY FRIENDS THINK I'M A MANIAC BUT IF THEY READ THIS I DONT THINK ILL CAN ALL THEM MY FRIENDS ANYMORE BUT THANK GOD THEY DONT KNOW WHAT WATTPAD IS AND DONT JUDGE ME AND U CAN TELL UR STORIES HERE TOO I WONT JUDGE! PROMIS IF U PROMISE ME BUT YEH. LOL WHEN I WROTE YEH THE SONG PLAYING SAID YEH TOO LMAO BUT YEH THAT IS IT!
SONGS LISTEN TO WHEN WRITING- LOVE BY KEYSHIA COLE AND THE COVER BY DONI BOBES AND LYNIXITY, YOUNGBLOOD AND R U CRAZY
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------