Günlerdir müzik grubu kurmak için ikna etmeye çalıştığım müdürün kapısındaydım yine. Tek isteğimiz okula bir müzik grubu kurmak, beraber şarkı söyleyerek eğlenmekti. Okula yeni aktiviteler getirmek istiyorduk. Herkes istiyordu çünkü cidden git gide sıkıcı bir okula dönüşüyorduk. Ne vardı sanki grup kursak, havuz yaptırmayı istemiyorduk biz! Cidden müdürümüz biraz gıcıktı.
Terleyen ellerimi pantolonuma doğru silip derin bir nefes aldım ve yüzüme küçücük gülüş yerleştirip kapıyı tıklattım, içeri girdim. Beni gördüğü gibi yüzü düşen müdüre hanımımızla benim gülüşüm büyürken selam verdim.
"İyi günler Bayan Kim."
"İyi günler jeongguk... Yine ne oldu?"
"Ben şey için gelmiştim efendim..." bıkkın bakışlarını üstümde dolaştırırken kapı bir anda açıldı.
"An- Bayan Kim." İçeride beni gördüğü gibi konuşmasını düzelten Taehyungla kaşlarım çatılmıştı. Bunun burada ne işi vardı?
O yavaşça içeri girip kapıyı kapatırken müdürümüzün ofladığını işitmiştim. Bizimle uğraşmayı cidden sevmiyor olmalıydı. Yani Taehyung'u bilmem ama ben alt tarafı okul açıldığından beri her gün odasına uğrayıp müzik grubunu hatırlatıyordum. Tepkileri bir tık abartılıydı bence.
"Ne oldu Taehyung?" Taehyung bana bir bakış atıp önüne geri döndü. O da benim gibi masaya yaklaşmış, selam vermişti.
"Ben okul başkanlığıyla ilgili gelmiştim."
Kaşlarım daha da çatılırken hızla ona dönmüştüm. "Ne?" Taehyung'un bakışları beni bulduğunda anlamadığını belirtir gibi bakıyordu.
"Ben de onun için geldim."
"Başkan mı olmak istiyorsun?" başımı hemen aşağı yukarı salladığımda gülecek gibi olmuştu. Benim gözlerim kısılırken o annesine döndü.
"O zaman ben onun için gelmemişim. Görüşürüz." Taehyung arkasını dönmüş gidecekken müdürümüz seslendi.
"İkinizi de başkan adayı olarak yazıyorum. Lütfen günü gelince okulun önünde kendinizi tanıtın."
"Anne!"
"Bayan Kim!"
İkimizde aynı anda atıldığımızda Bayan Kim gözlerini kapatıp açmış eliyle gidin der gibi hareket yapmıştı. Tanrı aşkına ben aday olmak için gelmiştim! Kimse yoktu, bir anda Taehyung ne alakaydı?
"Ama-"
"Başka bir şey duymak istemiyorum, ikinizde sınıfınıza dönün teneffüs bitmek üzere."
Oflayarak odadan çıktığımızda Taehyung'a inanılmaz kurulduğumu hissediyordum. O bunlarla ilgilenmiyordu bile! Şimdi başkan olma şansım düşmüştü, müzik grubunun kurulma şansı düşmüştü.
Ayaklarım zemine sertçe basarken adımlarımı hızlandırdım ve Taehyung'un yanından geçerken omuz atıp ilerlemeye devam ettim. Hafif sendelediğini ve bana baktığını hissediyordum ama umursamadım. Bir anda başıma iş çıkarmıştı!
"Jin hyung!" diye bağırarak sınıfının olduğu koridora girdiğimde kapıda Namjoon hyungla konuşan onu görünce kaşlarım daha da çatıldı. Hızlı adımlarla yanına varıp gözlerimi üstüne diktiğimde yan taraftan gülme sesini işitmiştim. Yine de kimseyi takmadım, bakışlarımı hyungumun üstünden çekmedim.
"Ne oldu Jeongguk?"
"Taehyung başkan adayı oldu!" diye bağırmamla tüm koridor beni duymuştu... Tamam sesimi pek ayarlayamamıştım ama cidden çok öfkeli hissediyordum.
"Hani başka kimse düşünmüyordu?" dediğimde hyungum Namjoon hyunga dönmüştü. Onun da kaşları çatılmıştı.
"Namjoon? Bundan bahsetmemiştin." kısılı gözlerim Namjoon hyungu bulduğunda bana kısa bir an bakıp yeniden Jin hyunga döndü. Bir eli ensesine gitmişti. Ensesindeki saçları ben kaşıyacaktım şimdi.
"Ya... Taehyung'un annesi ısrar ediyordu da kendi istemiyordu. Dün konuştuk, bugün ikna olmuş demek ki..." Ne demek annesi ısrar ediyordu? Ne demek kimse bana bunları söylemedi? Madem istemiyordu şimdi niye kabul etmişti! Ben başkan olacağım sıra özellikle yapar gibi...
"Ne oluyor?" diyen Taehyung'un sesini duyduğum gibi nefeslerim daha da hızlandı. Sinirden köpürdüğümü hissediyordum resmen.
O yanımıza geldiğinde daha fazla burada durmak istemediğime karar verdim ve hepsi birbirine bakarken omzumu sertçe Taehyung'a çarptırıp sınıfıma yürüdüm.
"Omzum çürüdü amına koyim!" bağırışını işitirken yüzümde sırıtışla sırama yerleştim.
merhabalar
altta bir bölümümüz daha var!
ona da bakmayı unutmayınnsağlıklı kalın🫶🏻
ig livauroraria
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fri(end)s taekook
Fanfictionokulda müzik grubu kurmak isteyen ama müdür bir türlü izin vermeyince okul başkanlığına aday olan jeongguk ve müdürün oğlu taehyung... text+düzyazı fikir @sakarsirinim ❤️