deel 1

13 2 0
                                    

Dit  is mijn eerste boek dus het spijt me als het slecht is. Ik heb dyslexie dus er kunnen wel veel spelfouten in staan. Veel plezier met lezen!

Pov. De koingin (moeder rapunzel)
Iedereen is op zoek naar 1 bloem, voor mij en mijn dochter! Ik ben ziek, erg ziek. Als de bloem niet gevonden word dan overleef ik het niet en mijn dochter ook niet.

Het is zo ver ze hebben de bloem gevonden,  net optijd. Ik heb net de soep op en de baby word geboren eindelijk een prinsesje. We noemen haar rapuzel. Ze heeft magisch haar door de bloem. Ik en de koning zijn moe en gaan slapen.

rapunzel is weg! ik ben wakker maar de koning slaapt nog. Snel! Wakker worden! Zij ik. Rapunzel is weg! hij stuurde meteen alle wachters op zoek. Iedereen zocht, maar niemand vond haar. We hadden besloten om elke keer op haar verjaardag wensbalonnen op te laten in de hop dat ze ooit terug kwam.

Dagen gingen voorbij, jaren gingen voorbij. Ze was nogsteeds niet terug. Op haar 18e verjaardagsfeest lieten we meer ballonnen dan normaal op.

Hè is rapunzel het echt ze kwam op mij en haar vader af. Ze gaf ons een knuffel en ik zij hoe bezorgd ik ben geweest. En rapunzel lechde haar verhaal uit.

.....................................................................................................................

het is kort oke maar het zijn wel 190 woorden. Laat weten wat je er van vimd en je mag me wel op spelfouten corrigeren. Bij de 5 lezers zal ik een nieuw hoftstuk mak en werschijnlijk pov de koning (vader rapunzel)! weet het niet zeker of ik bij 5 lezers hoofdstuk maak want ik ben nogal lui. Veel leesplezier. Ik ben niet een echte rapunzel fan dus verwacht niet alles van mij.☺

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 25, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

rapunzelWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu