who are you?

153 13 6
                                    

Üniversitenin kampüsünde sakince otururken,yanıma kanguru gibi zıplayarak gelen Arda ile bozulmuştu sakinliğim ve sessizliğim.
Kafamı ona çevirerek yaklaşık olarak ona günde 554 kere sorduğum soruyu 555. kez sordum bıkkınlıkla.

"Yine kime aşık oldun?"

"OHA NEREDEN BİLDİN?"

Şaşkınlığına sırıtırken kafasına hafifçe vurdum.

"Alıştım artık senin hallerine manyak çocuk.Ee bugünkü hedefin kimdi?"

"Hmm şu Psikoloji okuyan yarısı Alman yarısı Türk olan çocuk,saçları böyle şey şey olan,gözleri boncuk boncuk ay bak aklıma geldi şimdi..."

"Arda iyi misin yavrum ne bu avellik?"

Sırıtarak sorduğum soruyla kafasını bir iki kere sallayıp kendine geldiğini belli edercesine sesler çıkardı.

"Ya Semih bu bu bu bu çocuk diğerlerinden çok farklı tamam mı?"

İnandırıcı olmadığına dair bir kahkaha bıraktım ortama.

"Hmm o zaman bu çocuğa olan sevdan 4 değilde 5 gün sürecek,doğru mu anladım?"

"EN azından,EN azından.Cümlenin devamını dinlemeden önce gözlerimi devirmekten kendimi alamamıştım.

Benim 4 5 gün sürecek platonik flörtlerim var Semih Bey sizin kiminiz var?"

Şakayla karışık söylediği cümle ile tekrar sesli bir şekilde gülmüştüm.

"Arda Bey,Arda Bey ayıp oluyor.Çok derin yerden vurdunuz."

"Şaka,şaka ben daha senin turşunu kuracağım."

"Şerefsiz bir puşt olduğunu biliyorsun değil mi?"

Gülerek cevapladı."Her zaman canım arkadaşım yeter ki sen iste."

"Ben gidiyorum derse geç kalacağım sende ben gelene kadar yeni birini bulmuş veya vermiş olma lütfen."

Son kurduğum cümle ile ayıp dercesine bir bakış gönderdi bana.

"Ayıp lan kaç kere verdim ben?"

"Ben saymadım Arda,çetele tuttum olur mu?"

Dediğim cümleden sonra koşarak oradan uzaklaşmış arkamda ise 7 ceddime kadar girmiş bir Arda bırakmıştım.

"Derse geç kalacaktım bu şerefsiz yüzünden ya."

Açık kapıdan içeriye bakıp hocanın içeride olup olmadığını kontrol etmiştim.

Kimsenin olmadığını anlayınca hızlıca sınıfa girip boş bir yere oturdum.

İlk dersimdi ve bu benim için fazlasıyla heyecan ve panik demekti,kalabalık ortamlar beni fazlasıyla geriyordu.

Dakikalar geçmiş hoca sınıfa gelmiş,dersini anlatmış çıkmıştı.

Bende hocayla birlikte çıkmıştım sınıftan .Bugün tek dersim olduğu için Ardayı arayıp yanıma çağıracaktım,hem yürüyor hemde çantamdan telefonumu arıyordum.
Telefonumu çıkaracağım sırada kafama gelen futbol topuyla kısa bir süre duraksadım ve ne olduğunu kendimce anlamaya calıştım,pek başarılı olduğum söylenemezdi suan tek odağım bana doğru koşan sarışındı yok çakma sarışındı.
Sırt üstü düşmüştüm,çakma sarı yanıma gelip kafamı dizinin üstüne koydu ve net olarak duyamadığım bir kaç cümle sıraladı hızlıca.

"Pişt iyi misin?Allah belanı versin Barış katil oldun."

Çakma sarışının kendine söylenmesi ile gözlerimi ağır bir baş dönmesi ve kırılmış gibi hissettiren bir ayak bileği ile yavaşça açtım.

ocean eyes'barsemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin