Semih'ten
Odamda oturmuş vizelerime can havliyle çalışıyordum.
Yanımda ise aynı bölümde okuduğum oda arkadaşım vardı.Gayet rahattı.Hemde yarın fazlasıyla önemli olan bir vize varken."Ferdi..."
Ona seslenmemle kafasını gömdüğü telefonundan kaldırıp bana baktı suratsızca.
"Efendim."
Hadi ama biraz samimiyet,"Sen iyi misin?"
"Hayır."
Onunla yeni tanışmıştım bana karşı acayip bir yakınlığını tabiki beklemiyordum ama karşısında insan olduğunu da unutmamalıydı.
Yine de merakımı göz ardı edememiştim.Siz siz olun merak duygusuna asla bulaşmayın."Neden ki?"Çekinerek sorduğum soruyla kısa bir süre yüzüme bakıp göz devirdi.
"Sanane oğlum ya."
Dudaklarımı büzüp önümdeki notlarıma tekrar dönmüştüm ki yanımdan gelen ağlaklı ses ile tekrar ona dönmüştüm.
"Kaybettim...diye üzgünüm.Sana da sert çıkıştım kusura bakma."
Kaybettim sözüyle kast ettiği şeyin sevgilisi olduğunu anlamıştım(?).Yinede neyi kaybettiğini sormadan duramadım.
"Neyi kaybettin ki Ferdi..."
"At yarışlarını." Dedi tekrar ağlamaklı bir sesle.
Ne!bu kadar tantana at yarışlarını kaybettiği için miydi?Benimle dalga geçiyor olamazdı gayet ciddiydi.Ahh akıllısı beni bulmuyordu.
Bu durumdan sonra daha fazla soru sormadan dersime odaklandım.Fazla merak göte bardaktı.
...
Saatler birbirini kovalamış Ferdi ağlayarak yatağa sızmış bende son kez notlarıma göz atmıştım.
Yeterince çalıştığıma kanaat getirdigimde odadan çıkıp yurdun terasına doğru yol almıştım.
Hava fazlasıyla soğuktu ve bunun beni kendime getireceğini düşünmüştüm.Saatlerdir kitap başındaydım haliyle yorgundum.
Kafeteryadan sıcak bir çay alıp dışarıya çıktım.Esen rüzgar açıkta kalan tenimi yokluyordu.
Üşüyordum fakat üşümeyi de özlemiştim.Sonbaharın her şeyini özlemiştim aslında.Bu saatlerde herkes uyuduğu için etraf fazlasıyla sessizdi.Yaprakların hışırtısı ve yağmurun yere değen tok sesi dışında-
Ha bide terasa doğru gelen birilerinin sarhoş sesi dışında.
Yurda alkol sokulmuyor sanıyordum oysa.
Terasa doğru gelen grupla bütün sessizliğim yerle bir olmuştu.
Bunlar çok...çok...uygun kelimeyi bulamamıştım.
...Kerem'den
Yarın vizelerim vardı çalışmak için kütüphaneye gitmiştim ve sabahtan beri oradaydım.Hava kararmış herkes odalarına çekilmişti artık,bende daha fazla dayanamadan kendi yurt odamın yolunu tuttum.Bizim odamız 4 kişilikti.Barış,Yunus,Abdülkerim ve ben kalıyorduk.
Kartımı çıkarıp yavaşça açtım kapıyı,uyuduğunu sandığım arkadaşlarımı uyundurmamak adına.Uyudukları kısmı doğruydu ama zihnen."YUNUSSS BİLİYOR MUSUNN?"
"NEYİİİİİ?"
"BENİM SEMİHE OLAN ASKIMIII."
"Ben.degil.miydim?"
"SENI ANAN SEVSİN LAN BEN SEMRAMAAA TUTKUNUM."
"ZAMANINN ELİ DEGDİİİ BİZEEE
ÇOKTAANANNN DEĞİŞTİ HER ŞEYYY
AYNI DEĞİLİZZZZ İKİMİZDEEEE!dur lan Semra kimdi?Aynı anda iki kişiyi mi seviyorsun orusbuevladı.""BASKAAAA YER BASKAAAA ZAMAN SEMIHİMLE BİR ŞANSIM OLSUNNNNN."
İki tane içmiş gerizekalının arasında kalmıştım şaka gibiydi.İkiside bir şeyler zırvalıyor ve buna nedensizce gülüyorlardı.