( Eklediğim şarkıyla bölümün bir alakası yok ama dinlerken melodisini dinleyip kapılın kitaba iyi okurlarrr)
☁️🙈🎭🐾🫀Kızım hadi gelsene geç kalıcaz tamam anne geldim evet şuan sinemaya gidiyorduk ve bu film aksiyon filmiydi normalde film yerine kitap tercih ederim ama annem ısrar etti diye kırmamak için gelmiştim ve filmi o seçmişti ama olsundu onu kırmaktansa sıkılmayı yeğlerim filme 9 buçuk gibi girdik açıkçası ilk 45 50 dakikası sarmadı hatta birkaç kişi çıktı sonra herkes ilerleyen dakikalarda sıkılıp çıktı bir arkadaki 2 tane erkek çocuğu kaldı sanırım benim yaşımdalardı arada bir pes atıyorlardı seslerinden anlıyordum ben kim miydim güzel soru ben sizin gibi bir insanım 20 yaşında rehber öğretmenliği okuyan kitap okumaya bayılan ve sadece annesi olan bir genç.ismim rüya yıldız babamı çokk az gördüğüm için onun soyadını taşımıyorum ne baba tarafımdaki birini tanıyorum ne de biliyorum babam ünlü bi iş adamı fakat beni evlatlıktan reddettiği için kimse beni ne tanıyo ne biliyo soner ismi soy ismini bilmiyorum bile...ona hiçbir zaman baba gözüyle bakmadım bakmayacağım o bi yabancı... bir tane abim var sanırım babamdan ama ne ismini biliyorum ne de tanıyorum babamla yılda sadece bir kere 2 ağustos ta akşam yemeği yiyoruz bu kadar hayat işte ben telefonla ilgilenirken bi anneme baktım film çoktan bitmişti annem iş yoğun geçtiği için uykuya dalmıştı anne uyan uyan dedim uyandı hadi anne fim bitti çıkalım dedim kafasını salladı annem bu şekilde araba kullanamazdı anahtarı istedim verdi arabaya doğru yürümeye başladık sonra tam müzik açacaktım ki kulaklığım yok evet yok aman allahım ya hemen anne ben sinemaya bakayım kulaklığımı düşürmüşüm annem tamam ama bende gelcem şimdi saat geç oldu dedi evet film baya uzundu ve saat 12 buçuktu kafamı salladım ve birlikte içeri girdik bir yanda bağırıyo bir yandan kızıyodu aman sen ne unutkansın ben bir daha sana doğum gününde hediye alırsam fln bir sürü konuşma yaptı koltuğuma geldim annem dışarıda bekliyordu altına baktım ama yoktu off anne yok dedim mecbur annem ama ben sana bir daha hediye alırsam bir şeye de sahip çıkamıyosun adlı konuşmayı yaptı ve ben pek umursamadım tabiki ama telefonda biriyle konuşurken umarım hatlar karışmazdı arabaya yürüdüm evde düşünürdüm şimdi annemi bir evine bırakıp küçük yuvama geçmeliydim inş taksi bulurdum saat çok geçti annemde kalamazdım bugün uyumayacak ve yarın ki sınava çalışacaktım annemi gece uyutmamak istemiyordum sınvdan yani okulda sonra da resim kursuna gidecektim mesleğimin rehber öğretmeni olmasını isterken bir yandan resim yapmayı hobi haline getiriyordum e haliyle yarın çok yoğun geçecekti bakalım geçecek miydi ki herrşeyi bırakıp eve sürdüm arabayı annemi bıraktım arabasını koydum bende taksi bulma çabasıyla caddeye çıktım ve beklemeye başladım ama taksi yoktu otogara mı gitsem gidebilirdim aslında saate baktım saat 1 buçuktu otogar buraya 15 dkydı bence gidebilirdim kulaklığımı takıp yürümeye başladım barların eğlence salonlarının olduğu otogara 3 dk mesafede olan sokağa geldim buradan geçmek zorundaydım ama üstüm biraz açıktı yanı dizimin biraz üstünde biten siyah bir etek ve uzun dızıme kadar gelen çorap üstümdede uzun kollu gumball desenli siyah bir crop vardı bır de kolej ceketi onun önünü kapatacaktım en azında daha iyi olurdu ve adımlayıp yürümeye başladım tam o anda bi adam bana yaklaşmaya başladı az ürkmedim değil bana gelmiyodur diye umursamayıp yoluma devam ettim tam o sırada biri kolumu yakalyıp sıktı kim olduğuna bakamadım ama ağız kokusundan o sarhoğş adam olduğuu anladım kötü anılar berbat anlar... ne olur aklımdan çıkın kriz geçirmek istemiyorum ne olur çık kafamdan seni duymayacağım hayır sakin olmam gerek şuan o adam burda değil hayır değil kardeşim o nerde onun ismini haykırdım areeeeen ablacım nerdesin nereye gittin bitanem seni çok özledim deyip elimden geldiğince direnmeye çalıştım ama krizdeydim... o sırada o iğrenç ağzından uslu dur küçük fahişe benimsin bu gece çıkmıştı son anda bi çığlık daha attım ama kimsenin duyamayacağını bile bile imdatt imdatt kurtarın beni bir mucize oldu... kadın bi polis yanıma gelip beni kurtardı adamı patakladıktan sonra adamı arabasına götürüp bana kadın kadının dostudur bi daha dikkat et dedi kahraman daima kadınlardı daima onlardı kitaplarda ve filmlerde hep erkekler kurtarırdı ama gerçek hayatta o taciz belki tecavüz yaşanırdı ama benim için bi mucize olmuş ve bi kadın bi polis kurtarmıştı içimden ona minnet duydum ve koşarak otogara geldim ve gelir gelmez önümde bir taksi durdu tek taksi buydu ordaki kim çağırmıştı acaba taksiye bindim ve gideceğim yeri tarif ettim tonton bir amcaya benziyodu minik evime gelmiştik ben parayı uzattım yok kızım olmaz sen öğrenciye benziyorsun bu sefer bizden olsun ztn bu saate para almam ben insanlık yaptım ne olcak dedi birdaha ihtıyacın olursa beni çağırabilirsn buyur bak buda numaram amcacım müsaait olduğum zaman müşteri olmadığı zaman alırım bırakırım istediğin yere dedi ben de minnetle bakarak çok teşekkür ederim amca sağolasın dedim o da gülümseyip rica ederim kızım birşey olursa dediğim gibi ararsın gelirim oğlum da polis benim onunda bu numarası al da lazım olursa arasın gece gece ne olur ne olmaz deyip gitti şöyle bir amcam olsun isterdim fakat öyle bir babam bile yoktu ki... sesizce evime çıktım ev arkadaşlarım kumsal ve hayal uyumuştur çünkü saat geç olmuştu odama geçip gece boyu çok iyi çalıştım saat 5 buçuk gibi yattım müzik dinleyerek kulaklığımı taktım eşi olmayanı ve en sevdiğim şarkılardan biri olan ve ben şarkısını dinledim garip bir şeilde sanki biri daha dinliyodu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış Kulaklığı
ActionBu kitap kendi dünyasıyla başa çıkamaya çalışıp yapamayanlara,kendini tanımayıp tanımaya çalışanlara,bu kitap zorlukların üstesinden gelmek için çaba sarf edenlere... (umduğum üzere) yeni bir kapı,yol, anahtar olmakta. Konusu:Sadece annesini bilen...