𝚈/𝚗 𝚠𝚊𝚜 𝚒𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚜𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗𝚕𝚢 𝚋𝚊𝚛𝚐𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚛𝚘𝚘𝚖. 𝚂𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚎𝚍. "𝚆𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚠𝚛𝚘𝚗𝚐 𝚖𝚘𝚖? 𝚆𝚑𝚢'𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚊𝚛𝚐𝚎 𝚒𝚗 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝?" 𝚂𝚑𝚎 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍. 𝙼𝚛𝚜.𝙺𝚒𝚖 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚝 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚊 𝚙𝚒𝚌𝚝𝚞𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚛𝚛𝚊𝚗𝚐𝚎𝚍 𝚑𝚞𝚜𝚋𝚊𝚗𝚍. "𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚠𝚑𝚘 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚖𝚊𝚛𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐. 𝙸 𝚊𝚛𝚛𝚊𝚗𝚐𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚞𝚢'𝚜 𝚖𝚊𝚛𝚛𝚒𝚊𝚐𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚠𝚎𝚎𝚔. 𝙷𝚒𝚜 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚒𝚜 𝙸.𝙼 𝙲𝚑𝚊𝚗𝚐𝚔𝚢𝚞𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚒𝚜 28 𝚢𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚘𝚕𝚍. 𝚂𝚘 𝚢𝚘𝚞'𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚖𝚊𝚛𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚠𝚎𝚎𝚔." 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍.
𝚈/𝚗 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚑𝚘𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝𝚋𝚛𝚘𝚔𝚎𝚗. 𝙷𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚊𝚛𝚛𝚊𝚗𝚐𝚎𝚍 𝚊 𝚖𝚊𝚛𝚛𝚒𝚊𝚐𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚒𝚝𝚑𝚘𝚞𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚒𝚝? 𝚈/𝚗 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚘𝚘 𝚜𝚝𝚞𝚗𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚙𝚎𝚊𝚔. 𝙷𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚒𝚝𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚛𝚎𝚜𝚙𝚘𝚗𝚜𝚎. "𝚆-𝚠𝚑𝚊𝚝? 𝙼𝚊𝚛𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐? 𝙱𝚞𝚝 𝙸'𝚖 𝚗𝚘𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚖𝚊𝚛𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚖𝚘𝚖. 𝙸 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚘𝚛𝚔." 𝚈/𝚗 𝚜𝚊𝚒𝚍. 𝙼𝚛𝚜.𝙺𝚒𝚖 𝚛𝚘𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚈/𝚗 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚜𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚒𝚜.
𝙽𝚘𝚠 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚐𝚎𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚛𝚘𝚗𝚐, 𝙸.𝙼 𝙲𝚑𝚊𝚗𝚐𝚔𝚢𝚞𝚗 𝚒𝚜 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚒𝚊𝚜 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝙼𝚘𝚗𝚜𝚝𝚊 𝚇 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚜 𝚑𝚒𝚖 𝚍𝚎𝚊𝚛𝚕𝚢, 𝚋𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚖𝚊𝚛𝚛𝚒𝚎𝚍. 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚕𝚕 𝚑𝚊𝚜 𝚊 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚊𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛. 𝙼𝚛𝚜.𝙺𝚒𝚖 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚈/𝚗'𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚍. "𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠. 𝙱𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚒𝚝, 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚖𝚊𝚛𝚛𝚢 𝚑𝚒𝚖 𝚢𝚘𝚞'𝚕𝚕 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚜𝚘 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚖𝚘𝚗𝚎𝚢. 𝚈𝚘𝚞'𝚕𝚕 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚋𝚎 𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚍𝚊𝚍 𝚐𝚛𝚊𝚗𝚍𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍𝚛𝚎𝚗. 𝙸𝚜𝚗'𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝? 𝙳𝚘𝚗'𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚞𝚜 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢?" 𝙼𝚛𝚜.𝙺𝚒𝚖 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍. 𝙽𝚘𝚠 𝚜𝚑𝚎'𝚜 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚋𝚛𝚒𝚋𝚎 𝚑𝚎𝚛.
𝚈/𝚗 𝚜𝚝𝚘𝚘𝚍 𝚞𝚙 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚞𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚍𝚒𝚜𝚋𝚎𝚕𝚒𝚎𝚏. 𝙶𝚛𝚊𝚗𝚍𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍𝚛𝚎𝚗? 𝚆𝚑𝚢 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚘𝚠𝚗 𝚍𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚙𝚛𝚎𝚐𝚗𝚊𝚗𝚝 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚐𝚎 𝚘𝚏 19? "𝙶𝚛𝚊𝚗𝚍𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍𝚛𝚎𝚗? 𝙸'𝚖 𝚗𝚘𝚝 𝚐𝚒𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚢 𝚐𝚛𝚊𝚗𝚍𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍𝚛𝚎𝚗 𝚖𝚘𝚖. 𝙽𝚘𝚠 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘𝚘 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚘𝚒𝚗𝚝. 𝙸'𝚖 𝚘𝚗𝚕𝚢 19 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚎𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚛𝚊𝚗𝚍𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍𝚛𝚎𝚗? 𝙸'𝚖 𝚗𝚘𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗 20 𝚢𝚎𝚝!" 𝚈/𝚗 𝚜𝚊𝚒𝚍.
𝙼𝚛𝚜 𝙺𝚒𝚖 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚠𝚞𝚝𝚑 𝚊 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎. 𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚘𝚖𝚊𝚗 𝚑𝚊𝚜 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚕𝚘𝚜𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚒𝚗𝚍.
YOU ARE READING
𝙼𝚘𝚗𝚜𝚝𝚊 𝚇 𝙲𝚑𝚊𝚗𝚐𝚔𝚢𝚞𝚗 𝚇 𝚁𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛
Fanfiction𝙰 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚊 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚗𝚊𝚖𝚎𝚍 𝙺𝚒𝚖 𝚈/𝚗 𝚠𝚊𝚜 𝚏𝚘𝚛𝚌𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚛𝚛𝚢 𝚗𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚒𝚍𝚘𝚕 𝙸𝙼𝙲𝙲𝚑𝚊𝚗𝚐𝚔𝚢𝚞𝚗 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝙼𝚘𝚗𝚜𝚝𝚊 𝚇