𝙰𝚜 𝙼𝚛.𝙺𝚒𝚖 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖, 𝚈/𝚗 𝚖𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝙲𝚑𝚊𝚗𝚐𝚔𝚢𝚞𝚗, 𝚑𝚘𝚕𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚒𝚐𝚑𝚝. 𝙲𝚑𝚊𝚗𝚐𝚔𝚢𝚞𝚗 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎𝚍 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚞 𝚠𝚊𝚜 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚕𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚊𝚌𝚔. 𝙷𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚛𝚎𝚎𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚘𝚞𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚍𝚒𝚗'𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚒𝚝. 𝚂𝚘𝚘𝚗 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛, 𝙼𝚛𝚜.𝙺𝚒𝚖 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚔𝚏𝚊𝚜𝚝. 𝙾𝚗𝚌𝚎 𝚜𝚑𝚎 𝚙𝚊𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚙𝚕𝚊𝚝𝚎𝚜, 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚝 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚕𝚕 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚎𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐.
𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚊𝚜 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚎𝚕𝚕 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝚑𝚎𝚛 𝚍𝚊𝚍 𝚘𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚖𝚘𝚞𝚝𝚑. "𝚂𝚘, 𝚑𝚘𝚠 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚎𝚗𝚓𝚘𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚖𝚊𝚛𝚛𝚒𝚊𝚐𝚎 𝚈/𝚗? 𝙳𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚒𝚝? 𝙳𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚑𝚒𝚖?" 𝙷𝚎 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍. 𝚈/𝚗 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝙲𝚑𝚊𝚗𝚐𝚔𝚢𝚞𝚗 𝚏𝚞𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚕𝚘𝚟𝚎. 𝙷𝚎𝚛 𝚍𝚊𝚍 𝚌𝚕𝚎𝚗𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚒𝚜𝚝 𝚒𝚗 𝚓𝚎𝚊𝚕𝚘𝚞𝚜𝚢. 𝙷𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚘𝚍 𝚞𝚙. "𝚆𝚑𝚢? 𝚆𝚑𝚢 𝚌𝚑𝚘𝚘𝚜𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚑𝚞𝚑?" 𝙷𝚎 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍. 𝚈/𝚗, 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝙲𝚑𝚊𝚗𝚐𝚔𝚢𝚞𝚗 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚎𝚍. 𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝? 𝚆𝚑𝚢 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜?
𝙼𝚛𝚜.𝙺𝚒𝚖 𝚜𝚝𝚘𝚘𝚍 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚞𝚜𝚋𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚎𝚍. "𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝, 𝙹𝚊𝚗𝚐𝚑𝚞𝚗? 𝚆𝚑𝚢 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝?" 𝙼𝚛𝚜.𝙺𝚒𝚖 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍. 𝙼𝚛.𝙺𝚒𝚖 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚎𝚍. "𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚈/𝚗 𝚒𝚜 𝚖𝚊𝚛𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖. 𝙸 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚎." 𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍. 𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚐𝚊𝚜𝚙𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝙼𝚛𝚜.𝙺𝚒𝚖 𝚜𝚕𝚊𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖.
𝚂𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚎𝚊𝚛 𝚏𝚒𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚎𝚢𝚎𝚜. "𝙰𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚞𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚎𝚛𝚒𝚘𝚞𝚜? 𝚆𝚑𝚢 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚍𝚊𝚝𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚘𝚠𝚗 𝚍𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝𝚎𝚛?! 𝙸'𝚖 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚠𝚒𝚏𝚎! 𝙰𝚖 𝙸 𝚗𝚘𝚝 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞?!" 𝙼𝚛𝚜.𝙺𝚒𝚖 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍. 𝙼𝚛.𝙺𝚒𝚖 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚔𝚗𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚘 𝚢𝚎𝚕𝚕 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚢 𝚜𝚑𝚎 𝚒𝚜.
𝚈/𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝙲𝚑𝚊𝚗𝚐𝚔𝚢𝚞𝚗 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚍𝚒𝚜𝚐𝚞𝚜𝚝𝚎𝚍. 𝚆𝚑𝚢 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚑𝚎, 𝚊 50 𝚢𝚎𝚊𝚛 𝚘𝚕𝚍 𝚖𝚊𝚗 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚍𝚊𝚝𝚎 𝚑𝚒𝚜 19 𝚢𝚎𝚊𝚛 𝚘𝚕𝚍 𝚍𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝𝚎𝚛? 𝚃𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚠𝚎𝚒𝚛𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚒𝚜𝚐𝚞𝚜𝚝𝚒𝚗𝚐. "𝙷𝚘𝚠 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚊𝚍? 𝚈𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝙸 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚍 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞. 𝚈𝚎𝚜 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚜 𝚖𝚢 𝚍𝚊𝚍. 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚜𝚎𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚜 𝚖𝚢 𝚍𝚊𝚍 𝚊𝚗𝚢𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝." 𝚈/𝚗 𝚜𝚊𝚒𝚍.
𝙼𝚛.𝙺𝚒𝚖 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚒𝚗 𝚜𝚑𝚊𝚖𝚎. 𝚂𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗𝚕𝚢, 𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚊𝚔𝚎𝚗 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚜. 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚠 𝙲𝚑𝚊𝚗𝚐𝚔𝚢𝚞𝚗 𝚑𝚘𝚕𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚏𝚞𝚛𝚒𝚘𝚞𝚜. "𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚜 𝚒𝚝 𝙲𝚑𝚊𝚗𝚐𝚒𝚎? 𝚆𝚑𝚢 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝?" 𝚈/𝚗 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍. 𝙲𝚑𝚊𝚗𝚐𝚔𝚢𝚞𝚗 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚑𝚎𝚕𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚞𝚝𝚑 𝚒𝚗 𝚜𝚑𝚘𝚌𝚔.
𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚒𝚌𝚝𝚞𝚛𝚎𝚜 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛 𝚗𝚊𝚔𝚎𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚍𝚛𝚎𝚜𝚜𝚎𝚍. 𝙼𝚛𝚜.𝙺𝚒𝚖 𝚜𝚊𝚠 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚕𝚊𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗, 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚒𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚑𝚎𝚎𝚔 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚊𝚗 𝚊𝚗𝚐𝚛𝚢 𝚛𝚎𝚍.
YOU ARE READING
𝙼𝚘𝚗𝚜𝚝𝚊 𝚇 𝙲𝚑𝚊𝚗𝚐𝚔𝚢𝚞𝚗 𝚇 𝚁𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛
Fanfiction𝙰 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚊 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚗𝚊𝚖𝚎𝚍 𝙺𝚒𝚖 𝚈/𝚗 𝚠𝚊𝚜 𝚏𝚘𝚛𝚌𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚛𝚛𝚢 𝚗𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚒𝚍𝚘𝚕 𝙸𝙼𝙲𝙲𝚑𝚊𝚗𝚐𝚔𝚢𝚞𝚗 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝙼𝚘𝚗𝚜𝚝𝚊 𝚇