Tanıtım.
Çağan Efe Ak:27 yaşında asker, cesur ve görevlerine tutkuyla bağlı. Geçmişteki deneyimlerinden ders almış, şimdi ise hayatını daha dolu yaşamak istiyor. Pratik zekası ve güçlü sezgileri ile tanınıyor.
Leya Kırşan : 24 yaşında, komutanın kızı. Babası gibi disiplinli ama kalbinde özgürlük aşkı taşıyor. Zeki, azimli ve çevresindekilere karşı çok duyarlı.
Ece Özdemir: 24 yaşında, Leyan'ın yakın arkadaşı ve aynı zamanda iş arkadaşı. Her durumda pozitif kalabilen, empati yeteneği yüksek biri.
Deniz Demirci: 25 yaşında, Leyan'ın çocukluk arkadaşı ve sırdaşı. Eğlenceli yapısıyla tanınır, her zaman herkesin moralini yükseltir.
Murat Akbaş: 29 yaşında, Çağan'ın asker arkadaşı ve en yakın dostu. Hem ciddi hem de esprili biri. Zor zamanlarda fazla düşünmeden harekete geçer.
Ahmet Akgün: 28 yaşında, Çağan'ın eski lise arkadaşı. Planlarında titiz, ama spontane yaşamayı da sever. Çoğu zaman pratik çözümlerle arkadaşlarına yardım eder.
Cem Kaya: 27 yaşında, Ahmet'in iş arkadaşı ve genellikle grubun lider karakteri. Sorunlara sakinlikle yaklaşır ve stresten kolay kolay etkilenmez.
Zeynep Karahan: 26 yaşında, çağan'ın üniversiteden sıra arkadaşı. Kaygısız gibi görünen düşünceli bir yapısı vardır, kalbiyle karar verir, mantığıyla uygular.
....
Ç: "Gideceksen, hiç bekleme."
L:"seni bırakmam askerim!"
Aşkımız, en cesur askerlerin bile teslim olacağı bir savaş alanıydı; mesafeler ve zorluklar hakikati değiştiremezdi kalplerimizin."
Gözlerinle bak, ruhunu keşfet. 🖤
Aydınlandınız! ✨
YOU ARE READING
Sevda Yolu || {LÇ}
Teen Fiction"Gideceksen, hiç bekleme komutanın kızı." "Seni bırakmam, asker!" ...🖤