1. 𝙁𝙞𝙧𝙨𝙩 𝙤𝙛 𝙖𝙡𝙡 𝙩𝙝𝙖𝙣𝙠𝙨 𝙩𝙤 𝙚𝙫𝙚𝙧𝙮 𝙧𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧 𝙬𝙝𝙤 𝙞𝙨 𝙜𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙮 𝙗𝙤𝙤𝙠 𝙖𝙩𝙡𝙚𝙖𝙨𝙩 𝙖 𝙩𝙧𝙮 ...
2. 𝙂𝙪𝙮𝙨, 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 𝙢𝙮 𝙨𝙚𝙘𝙤𝙣𝙙 𝙗𝙤𝙤𝙠 𝙞 𝙖𝙢 𝙜𝙤𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝙥𝙪𝙗𝙡𝙞𝙨𝙝 𝙨𝙤 𝙄 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙢𝙮 𝙝𝙖𝙧𝙙 𝙬𝙤𝙧𝙠 𝙙𝙤𝙚𝙨𝙣'𝙩 𝙜𝙤 𝙛𝙤𝙧 𝙬𝙖𝙨𝙩𝙚.
3. 𝙄'𝙢 𝙣𝙤𝙩 𝙜𝙤𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝙗𝙚𝙖𝙧 𝙖𝙣𝙮 𝙖𝙗𝙪𝙨𝙞𝙫𝙚 𝙡𝙖𝙣𝙜𝙪𝙖𝙜𝙚 𝙩𝙤𝙬𝙖𝙧𝙙𝙨 𝙢𝙚 𝙊𝙧 𝙢𝙮 𝙘𝙝𝙖𝙧𝙖𝙘𝙩𝙚𝙧𝙨 , 𝙞𝙛 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙖𝙣𝙩 𝙩𝙤 𝙡𝙚𝙖𝙫𝙚 𝙩𝙝𝙚 𝙗𝙤𝙤𝙠 𝙮𝙤𝙪 𝙘𝙖𝙣 𝙡𝙚𝙖𝙫𝙚 𝙞𝙩 𝙙𝙞𝙧𝙚𝙘𝙩𝙡𝙮 𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙢𝙤𝙢𝙚𝙣𝙩 𝙗𝙪𝙩 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙙𝙤 𝙝𝙖𝙩𝙚 𝙘𝙤𝙢𝙢𝙚𝙣𝙩𝙨.
4. 𝙄'𝙡𝙡 𝙣𝙤𝙩 𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙠 𝙤𝙣𝙘𝙚 𝙗𝙚𝙛𝙤𝙧𝙚 𝙗𝙡𝙤𝙘𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙖 𝙥𝙖𝙧𝙩𝙞𝙘𝙪𝙡𝙖𝙧 𝙥𝙚𝙧𝙨𝙤𝙣 𝙬𝙝𝙤 𝙙𝙤 𝙨𝙪𝙘𝙝 𝙘𝙤𝙢𝙢𝙚𝙣𝙩𝙨 𝙖𝙨 𝙄 𝙖𝙢 𝙖𝙡𝙧𝙚𝙖𝙙𝙮 𝙜𝙤𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝙜𝙞𝙫𝙚 𝙩𝙧𝙞𝙜𝙜𝙚𝙧 𝙬𝙖𝙧𝙣𝙞𝙣𝙜𝙨.
5. 𝙇𝙖𝙣𝙜𝙪𝙖𝙜𝙚 𝙞𝙨 𝙜𝙤𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙖𝙨 𝙨𝙞𝙢𝙥𝙡𝙚 𝙖𝙨 𝙥𝙤𝙨𝙨𝙞𝙗𝙡𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙄'𝙢 𝙣𝙤𝙩 𝙜𝙤𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝙪𝙨𝙚 𝙨𝙪𝙘𝙝 𝙖𝙣 𝙖𝙙𝙫𝙖𝙣𝙘𝙚𝙙 𝙤𝙧 𝙚𝙭𝙩𝙧𝙖𝙤𝙧𝙙𝙞𝙣𝙖𝙧𝙮 𝙩𝙮𝙥𝙚 𝙤𝙛 𝙀𝙣𝙜𝙡𝙞𝙨𝙝.
6. 𝙏𝙝𝙚 𝙨𝙞𝙢𝙥𝙡𝙚 𝙡𝙖𝙣𝙜𝙪𝙖𝙜𝙚 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙝𝙚𝙡𝙥 𝙩𝙝𝙚 𝙚𝙖𝙧𝙡𝙮 𝙧𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧𝙨 𝙩𝙤 𝙪𝙣𝙙𝙚𝙧𝙨𝙩𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙘𝙚𝙣𝙖𝙧𝙞𝙤 𝙗𝙚𝙩𝙩𝙚𝙧. (𝙄𝙠 𝙄'𝙢 𝙫𝙚𝙧𝙮 𝙜𝙤𝙤𝙙 𝙩𝙝𝙖𝙣𝙠 𝙢𝙚 𝙡𝙖𝙩𝙚𝙧 𝙄𝙣 𝙘𝙤𝙢𝙢𝙚𝙣𝙩 𝙨𝙚𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣) 😁
7. 𝙏𝙝𝙞𝙨 𝙗𝙤𝙤𝙠 𝙞𝙨 𝙜𝙤𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝙘𝙤𝙣𝙩𝙖𝙞𝙣 𝙖𝙗𝙪𝙨𝙞𝙫𝙚 𝙡𝙖𝙣𝙜𝙪𝙖𝙜𝙚 𝙗𝙮 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙝𝙖𝙧𝙖𝙘𝙩𝙚𝙧𝙨 𝙨𝙤 𝙞𝙛 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙛𝙞𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙪𝙣𝙘𝙤𝙢𝙛𝙤𝙧𝙩𝙖𝙗𝙡𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙘𝙖𝙣 𝙙𝙞𝙧𝙚𝙘𝙩𝙡𝙮 𝙩𝙚𝙡𝙡 𝙢𝙚 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙤𝙢𝙢𝙚𝙣𝙩𝙨.
8. 𝙎𝙚𝙚, 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙗𝙤𝙤𝙠 𝙞𝙨 𝙜𝙤𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝙘𝙤𝙣𝙩𝙖𝙞𝙣 𝙝𝙞𝙣𝙙𝙞 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨 𝙩𝙤𝙤 𝙗𝙪𝙩 𝙞 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙖𝙡𝙨𝙤 𝙢𝙚𝙣𝙩𝙞𝙤𝙣 𝙞𝙩'𝙨 𝙚𝙣𝙜𝙡𝙞𝙨𝙝 𝙢𝙚𝙖𝙣𝙞𝙣𝙜 𝙨𝙤 𝙩𝙝𝙚𝙞𝙧 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙗𝙚 𝙣𝙤 𝙥𝙧𝙤𝙗𝙡𝙚𝙢𝙨 𝙛𝙤𝙧 𝙩𝙝𝙚 𝙧𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧𝙨
9. 𝙏𝙝𝙞𝙨 𝙗𝙤𝙤𝙠 𝙞𝙨 𝙜𝙤𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝙘𝙤𝙣𝙩𝙖𝙞𝙣 𝙘𝙝𝙖𝙥𝙩𝙚𝙧𝙨 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙖𝙗𝙪𝙨𝙚 ,𝙘𝙤𝙚𝙧𝙘𝙞𝙤𝙣 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙢𝙪𝙩 (𝙪𝙨𝙨𝙠𝙚 𝙗𝙞𝙣𝙖 𝙩𝙤𝙝 𝙧𝙤𝙢𝙖𝙣𝙘𝙚 𝙣𝙤𝙫𝙚𝙡 𝙘𝙤𝙢𝙥𝙡𝙚𝙩𝙚 𝙝𝙞 𝙣𝙝𝙞 𝙝𝙤𝙩𝙞 😏) 𝙨𝙤 𝙞𝙛 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙧𝙚 𝙣𝙤𝙩 𝙘𝙤𝙢𝙛𝙤𝙧𝙩𝙖𝙗𝙡𝙚 𝙤𝙧 𝙣𝙤𝙩 𝙚𝙣𝙤𝙪𝙜𝙝 𝙢𝙖𝙩𝙪𝙧𝙚 𝙩𝙤 𝙧𝙚𝙖𝙙 𝙩𝙝𝙞𝙨𝙚 𝙘𝙝𝙖𝙥𝙩𝙚𝙧𝙨 , 𝙮𝙤𝙪 𝙘𝙖𝙣 𝙨𝙠𝙞𝙥 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙝𝙖𝙥𝙩𝙚𝙧.
10. 𝙄 𝙣𝙚𝙚𝙙 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙨𝙪𝙥𝙥𝙤𝙧𝙩 𝙩𝙤 𝙘𝙤𝙣𝙩𝙞𝙣𝙪𝙚 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙗𝙤𝙤𝙠 𝙨𝙤 𝙥𝙡𝙚𝙖𝙨𝙚 𝙙𝙤 𝙨𝙪𝙥𝙥𝙤𝙧𝙩. 𝙔𝙤𝙪 𝙖𝙡𝙡 𝙖𝙧𝙚 𝙢𝙮 𝙤𝙣𝙡𝙮 𝙝𝙤𝙥𝙚 ❣️🥺
𝙏𝙧𝙞𝙜𝙜𝙚𝙧 𝙬𝙖𝙧𝙣𝙞𝙣𝙜𝙨
1. 𝙎𝙢𝙪𝙩
2. 𝘾𝙤𝙚𝙧𝙘𝙞𝙤𝙣
3.𝙖𝙗𝙪𝙨𝙚
4.𝘼𝙗𝙪𝙨𝙞𝙫𝙚 𝙡𝙖𝙣𝙜𝙪𝙖𝙜𝙚
5. 𝙁𝙤𝙧𝙘𝙚𝙙 𝙢𝙖𝙧𝙧𝙞𝙖𝙜𝙚
6.𝙫𝙞𝙤𝙡𝙚𝙣𝙘𝙚
7. 𝘽𝙡𝙤𝙤𝙙
8.𝙠𝙞𝙡𝙡𝙞𝙣𝙜𝙨__.__.__.__.__.__.__.__.__.__.__.__.__.__.___.__.__.___._.
(𝙄 𝙜𝙪𝙚𝙨𝙨 𝙢𝙚𝙞𝙣 𝙗𝙤𝙝𝙤𝙩 𝙗𝙤𝙡𝙣𝙚 𝙡𝙜𝙞 𝙝𝙪𝙣 𝙝𝙖𝙞𝙣𝙖? 𝘽𝙪𝙩 𝙠𝙤𝙞. 𝙉𝙞 𝙢𝙪𝙟𝙝𝙚 𝙥𝙩𝙖 𝙝𝙖𝙞 𝙢𝙚𝙧𝙚 𝙘𝙝𝙪𝙣𝙠𝙞𝙚𝙨 𝙢𝙪𝙟𝙝𝙚 𝙟𝙝𝙚𝙡 𝙡𝙚𝙣𝙜𝙚..💘)
𝙅𝙝𝙚𝙡 𝙡𝙚𝙣𝙜𝙚 𝙣𝙖?..
𝘾𝙝𝙪𝙣𝙠𝙞𝙚𝙨 𝙩𝙪𝙢 𝙨𝙗 𝙧𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧𝙨 𝙠𝙖 𝙣𝙖𝙖𝙢 𝙝𝙖𝙞 𝙩𝙤𝙝 𝙖𝙜𝙖𝙧 𝙢𝙚𝙞𝙣 𝙗𝙪𝙡𝙖𝙪𝙣 𝙩𝙤𝙝 𝙪𝙡𝙩𝙖 𝙨𝙞𝙙𝙝𝙖 𝙢𝙩 𝙨𝙤𝙘𝙝𝙣𝙖.. 𝙄𝙔𝙆𝙔𝙆...
𝙒𝙊𝙍𝘿 𝘾𝙊𝙐𝙉𝙏:360
𝘾𝙃𝙇𝙊 𝙩𝙖𝙩𝙖 𝙗𝙞𝙚 𝙗𝙞𝙚..
𝙅𝙡𝙙𝙞 𝙟𝙡𝙙𝙞 𝙥𝙮𝙖𝙖𝙧 𝙗𝙧𝙨𝙖 𝙙𝙤... 💋🌺💞
YOU ARE READING
His Fierce Addiction
Fanfictionwhen each one have the same level of anger and ego.🔥