✨ɪntroduction✨

9 1 1
                                    

ʏᴜᴠʀᴀᴊ sɪɴɢʜ ᴄʜᴏᴜᴅʜᴀʀʏ...
  ᴀɢᴇ:𝟸𝟽
ᴡᴏʀᴋ :ᴍᴀғɪᴀ ᴋɪɴɢ, ᴡᴇʟʟ ᴋɴᴏᴡɴ ʙᴜɪsɴᴇss ᴍᴀɴ ᴀs ᴡᴇʟʟ ᴀs ᴋɪɴɢ ᴏғ ᴜᴅᴀɪᴘᴜʀ, ʀᴀᴊᴀsᴛʜᴀɴ, ᴊᴀɪᴘᴜʀ,ʙᴀɴᴀʀᴀs ᴀɴᴅ ᴍᴀɴʏ ᴍᴏʀᴇ.
ɴᴀᴛᴜʀᴇ:ᴄᴏʟᴅ, ʜᴇᴀʀᴛʟᴇss, ʀᴜᴅᴇ.
ᴘʜʏsɪᴄᴀʟ ᴀᴘᴘᴇᴀʀᴀɴᴄᴇ:ɢᴏᴏᴅ ʟᴏᴏᴋɪɴɢ, sʜᴀʀᴘ ᴊᴀᴡʟɪɴᴇ, ʙʟᴜᴇ ʜᴜɴᴛᴇʀ ᴇʏᴇs, ᴘʟᴜᴍᴘ ʟɪᴘs

ᴀᴀᴅʜɪʀᴀ ʀᴀᴊᴘᴜᴛ
ᴀɢᴇ :𝟸𝟸
ᴡᴏʀᴋ:ᴍᴀғɪᴀ ᴏ̨ᴜᴇᴇɴ ᴀs ᴡᴇʟʟ ᴀs ǫᴜᴇᴇɴ ᴏғ ʀᴀᴊᴀsᴛʜᴀɴ , ᴜᴅᴀɪᴘᴜʀ, ᴊᴀɪᴘᴜʀ, ʙᴀɴᴀʀᴀs ᴀɴᴅ ᴍᴀɴʏ ᴍᴏʀᴇ ᴘʟᴀᴄᴇs.
ɴᴀᴛᴜʀᴇ :ᴄᴏʟᴅ, ᴇɢᴏɪsᴛɪᴄ,ʀᴜᴛʜʟᴇss, (ғᴏʀ ᴜɴᴋɴᴏᴡɴ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ. )
ɴᴀᴛᴜʀᴇ(ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ᴄᴏᴍғᴏʀᴛᴀʙʟᴇ ᴡɪᴛʜ ) : ᴛᴀʟᴋᴀᴛɪᴠᴇ, ᴄᴜᴛᴇ, ᴄʟᴜᴍsʏ.
ᴘʜʏsɪᴄᴀʟ ᴀᴘᴘᴇᴀʀᴀɴᴄᴇ:ɢʀᴇᴇɴ ᴄᴏʟᴏᴜʀᴇᴅ ᴄʀʏsᴛᴀʟ ᴇʏᴇs ᴡɪᴛʜ ʟᴏɴɢ ʟᴀsʜᴇs , ᴘɪɴᴋ ,ᴘᴏᴜᴛʏ ᴏ sʜᴀᴘᴇᴅ ʟɪᴘs, ᴄᴜᴛᴇ ʙᴜᴛᴛᴏɴ ɴᴏsᴇ, ᴄʜᴜʙʙʏ ᴄʜᴇᴇᴋs ᴡɪᴛʜ sʜᴀʀᴘ ᴊᴀᴡʟɪɴᴇ.

𝗢𝘁𝗵𝗲𝗿 𝗰𝗵𝗮𝗿𝗮𝗰𝘁𝗲𝗿𝘀...

ᴀᴛʜᴀʀᴠ ᴄʜᴀᴜʜᴀɴ (ʏᴜᴠʀᴀᴊ's ʙᴇsᴛ ғʀɪᴇɴᴅ)
ᴀɢᴇ :𝟸𝟽
ᴡᴏʀᴋ :ᴍᴀғɪᴀ, ʙᴜsɪɴᴇss ᴍᴀɴ.
ɴᴀᴛᴜʀᴇ:ᴄᴏʟᴅ, ʀᴜᴅᴇ ,ʀᴜᴛʜʟᴇss(ɪɴ ᴜɴᴅᴇʀᴡᴏʀʟᴅ )
ɴᴀᴛᴜʀᴇ (ᴏᴜᴛsɪᴅᴇ ᴜɴᴅᴇʀᴡᴏʀʟᴅ):ᴄʜᴇʀɪsʜ, ᴊᴏʏғᴜʟ, ᴄᴜʀɪᴏᴜs.
ᴘʜʏsɪᴄᴀʟ ᴀᴘᴘᴇᴀʀᴀɴᴄᴇ:sʜᴀʀᴘ ғᴀᴄɪᴀʟ ғᴇᴀᴛᴜʀᴇs ᴡɪᴛʜ ᴅᴀʀᴋ ʙʟᴀᴄᴋ ᴇʏᴇs.

sᴀᴍɪʀᴀ sᴇɴ(ᴀᴀᴅʜɪʀᴀ's ʙᴇsᴛ ғʀɪᴇɴᴅ)
ᴀɢᴇ:𝟸𝟸
ᴡᴏʀᴋ:ʙᴜsɪɴᴇss ᴡᴏᴍᴇɴ.
ɴᴀᴛᴜʀᴇ:ғʀɪᴇɴᴅʟʏ, ᴇxᴛʀᴏᴠᴇʀᴛ, ᴄʜɪʟᴅɪsʜ.
ᴘʜʏsɪᴄᴀʟ ᴀᴘᴘᴇᴀʀᴀɴᴄᴇ:sʟɪᴍ ғᴀᴄᴇ ᴡɪᴛʜ ᴘᴏɪɴᴛᴇs ɴᴏsᴇ ᴀɴᴅ ʙʀᴏᴡɴ ᴀᴍʙᴇʀ ᴇʏᴇs ᴀᴅᴏʀɴᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʟᴏɴɢ ʟᴀsʜᴇs, ʜᴇᴀʀᴛ sʜᴀᴘᴇᴅ ᴘɪɴᴋ ʟɪᴘs.

__.__.__.__.__.__.__.__.__.__.__.__.__.__.__.__.__.__.__.__.__.__.__.

𝘏𝘺.. 𝘎𝘶𝘺𝘴 𝘮𝘺 𝘴𝘦𝘤𝘰𝘯𝘥 𝘯𝘰𝘷𝘦𝘭 𝘐 𝘩𝘰𝘱𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘪𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘴𝘶𝘱𝘱𝘰𝘳𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘰𝘯𝘦 𝘐 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘨𝘰𝘵 𝘮𝘶𝘤𝘩 𝘢𝘵𝘵𝘦𝘯𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘰𝘯 𝘮𝘺 1𝘴𝘵 𝘯𝘰𝘷𝘦𝘭 𝘢𝘯𝘥 𝘪 𝘢𝘮 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘯𝘰𝘵 𝘴𝘶𝘳𝘦 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘰𝘯𝘦 𝘣𝘶𝘵 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘐 𝘢𝘮 𝘸𝘳𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘮𝘺 𝘭𝘢𝘴𝘵 𝘩𝘰𝘱𝘦 𝘴𝘰 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘪 𝘯𝘦𝘦𝘥 𝘴𝘶𝘱𝘱𝘰𝘳𝘵 𝘵𝘰 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘪𝘯𝘶𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘯𝘰𝘷𝘦𝘭.

𝘛𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘪𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘢𝘳𝘦 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘤𝘩𝘢𝘳𝘢𝘤𝘵𝘦𝘳𝘴 𝘧𝘶𝘳𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘰 𝘣𝘦 𝘱𝘢𝘵𝘪𝘦𝘯𝘵.

𝘛𝘰𝘵𝘢𝘭 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘴:292...

𝘈𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳𝘴 𝘯𝘢𝘮𝘬𝘢𝘳𝘢𝘯 𝘪𝘴 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘣𝘦 chunkies👉👈🙂
𝘐 𝘩𝘰𝘱𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘪𝘵 ,𝘉𝘵𝘸 𝘵𝘩𝘢𝘯𝘬𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘢𝘵𝘭𝘦𝘢𝘴𝘵 𝘨𝘪𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘰𝘰𝘬 𝘢 𝘵𝘳𝘺.
𝘐 𝘩𝘰𝘱𝘦 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘵𝘳𝘺 𝘥𝘰𝘦𝘴𝘯'𝘵 𝘨𝘰 𝘧𝘰𝘳 𝘸𝘢𝘴𝘵𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘐'𝘭𝘭 𝘵𝘳𝘺 𝘮𝘺 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘢𝘴 𝘮𝘶𝘤𝘩 𝘪𝘯𝘵𝘦𝘳𝘦𝘴𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘴 𝘱𝘰𝘴𝘴𝘪𝘣𝘭𝘦..

His Fierce AddictionWhere stories live. Discover now