Capitolul 1- creatura

5 0 1
                                    

Într-un oraș numit Chikaho din Japonia,era o fata  de 17 ani numită Lee.
Aceasta locuiește la bunicii ei, părinții ei au murit într-un accident de mașină când Lee avea 1 an.
    Bunicii ei nu prea se puteau deplasa pentru că amândoi au între vârsta de; 96-98 de ani, iar Lee era obligată să facă totul în casă.
    Lee învăța la un liceu de informatică care nu e prea ieftin, așa că a trebuit să se angajeze ca ghid într-un planetariu, la care  nu câștigă destul de bine dar e de ajuns să poată plăti liceul și să nu ducă lipsa de mâncare 1 luna întreagă.
    Lee mereu venise de la școală la 17:30 și plecase de la 12:00, cea ce făcuse ca rutina ei să fie;
-06:00- să facă de mâncare pentru bunicii ei.
-06:00-07:00-să se îmbrace, să-și facă prânzul și să meargă la muncă.
-07:00-10:00-munceşte
-10:00-11:00- învață pentru liceu.
-Şi se duce la liceu de la 12:00 până la 17:30
    Până într-o seară pe când Lee nu se putea culca, văzuse o lumină albastră care căzuse din cer în curtea din spate.
Lee luase o lanternă si un cuțit cu ea, și se dusese să vadă ce se întâmplă.
   Acolo, văzuse o navă spațială minusculă care era spartă la un colț din geam, Lee nu a ezitat și a aruncat o privire în nava, dar nu era nimic, până când o creatură mică verde, cu ochelari roz, cu două coarne ascuțite, cu o coada de țipar roz și acoperit cu solzi își zari ochiul pe geam.
-HEY! spuse creatura
-huh?? Ce dracu e asta? O farsă. se gândise Lee înainte să spună:
- ammh, c...c..ce esti tu? Si ce cauți in curtea mea!spuse Lee speriată
-nu te teme! Sunt doar un caranian care sa prăbușit pe planeta asta! Spuse creatura.
- Ce esti?! Un cranian? Intrebase Lee.
-Specia mea se numește "Caranian" si sunt din alt univers! Spuse creatura.
-Dar cum ai ajuns pe Terra?!întrebase Lee.
-Nu contează! Pe mine mă cheamă Dooc, pe tine?intrebase "Dooc"
- Mă numesc Lee! Văd că ai probleme cu nava.
- Daaa....se pare că voi sta mai mult decat trebuie aici.
   Și amândoi începuseră sa zâmbească.

(Capitolul-2------>)

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: 2 days ago ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Lost In Space(pierdut in spatiu)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum