Chapter 11

1.9K 137 63
                                    

පහුවදා මන් ඉස්කෝලෙට ගියේ හතට වගේ..පොඩ්ඩක් උදෙන්ම ගියා මොකද මට අපේ ක්ලාස් එකෙ වැඩ වගයක් කරන්න තිබුණ නිසා..අපේ ඉස්කෝලෙ උන් සාමාන්‍යයෙන් උදෙන්ම එනවා..නැත්නම් රුපියල් පහ ගාණෙ කැටේකට දාන්න වෙන නිසා..ඒකල්ලා ඒ එකතු වෙන සල්ලි වලින් ආර්ථික අපහසුකම් තියෙන ළමයෙක්ට උදව් කරනවා..හොඳ වැඩක් ඉතින් ඒක නම්..ඒක නිසාම මන් හැමදාම වගේ ඕකට කීයක් හරි දානවම තමයි..

මන් ක්ලාස් එකට එනකොටත් දේදුණු ඇවිත් හිටියා..මන් දැක්කෙ නෑ වගේ ගිහින් බෑග් එක පුටුවෙන් තියලා වාඩි වෙලා ඔලුව තියාගෙන හිටියා..

"ගුඩ් මෝනිං කවීත්ම..ඔයා අසනීපෙන්ද.." ?

මන් ගැස්සුණා එක පාරටම..මේ මිනිහා මන් ගාවට එනකම්ම මන් දැක්කෙත් නෑ..

"ගුඩ් මෝනිං..මන් හොඳින්.."

මන් අහක බලන් කිව්වා..

"ආ..මන් මේ ඩෙස් එකෙ ඔලුව තියන් හිටිය නිසයි ඇහුවේ.."

"එහෙමද..ඇයි උඹ බෙහෙත් දෙන්නද.." ?

"ඔයාට ඔච්චරටම මන් එක්ක තියෙන තරහ මොකද්ද කිඳුරු..මන් එක උනා කියලද ඔයා ඔහොම හැසිරෙන්නෙ..ඔයාට මොනවද ලැබෙන්නෙ ඔහොම හිටියා කියලා.."

"උඹට මොකද්ද මන් එක්ක තියෙන ගනුදෙනුව..උඹ මොකා උනත් මට වැඩකුත් නෑ..උඹ කොහෙන් ආපි එකෙක්ද කියලා මන් දන්නෙත් නෑ..ඇණයක් නොවී ඉඳපන්..මට ඕන නම් මන් කතා කරනවා..නැත්නම් මන් නිකන් ඉන්නවා.."

"ඔයාට කැමති දෙයක් කරන්න පුළුවන්..මන් ඇහුවෙ ප්‍රශ්නයක් තියෙද කියලා විතරයි මන් එක්ක..තෑන්ක්ස් මට ඕන උත්තරෙ හම්බුණා.."

මන් මොනා කිව්වද කියලා මට මතකත් නෑ..කෑ ගහලා දෙකක් කිව්වා කියලා විතරයි මතක..

"තවේකක් කිඳුරු..මේක ඉස්කෝලයක් කියලා මතක තියාගන්නවා.."

"මොකද්ද හුත්තො උඹ කියන්නෙ..උඹ කවුද පගො මට ඔව්වා උගන්වන්ඩ..උඹ මේ ඊයෙ පෙරේදා මේකට ඇවිත් මට කියලා දෙන්න එනවද.." ?

මන් පුටුවත්‍ තල්ලු කරගෙන නැගිට්ටෙ මුගෙ මේ කැරි ලයින් පාර මට සෙට් උනේම නැති නිසා..

"මොකද්ද දැන් උඹ කියන්නෙ..." ?

"ඇහුණනෙ කිව්වෙක උඹට.." !

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 3 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

  ~A_ලෙවෙල්~🔞Where stories live. Discover now