4. Camp Half Blood

115 4 0
                                    

-Atunci cine este mama noastra?spun eu pe un ton jalnic , dupa ce ma gandesc un pic.

- Nu am de unde sa stiu... scuze; si uite cum speranta mea moare calcata in picioare de un tap.

- Unde mergem acum?

-In tabara semizeilor...


-Ok....

Dupa un drum lung spre tabara cu avionulo , am ajuns pe un deal , stai ... un deal, asta e tabara?

-Kevin,tabara ta e un deal?

-Nu, Zeus, cum ti-a venit ideea asta?

-Ziceam si eu.

Am intrat in tabara , acolo erau o multime de adolescenti imbracati cu armuri de lupta , cu sabii, scuturi si arcuri. Mai ciudat era ca pe terasa celei mai mari case era un domn care bea Cola si un barbat care de la brau in jos era cal, cred.

-oh, Kevin , ce ma bucur sa te revad. Se pare ca ai adus niste semizei noi... copii, eu sunt Chiron, sunt centaur si sunt coordonatorul acestei tabere.

-Eu sunt  Annabell ,iar acesta este fratele meu, Tedy.Prima zi in tabara a fost destul de interesanta, am invatat ( macar aproximativ) cum sa ma lupt si cum sa trag cu arcul. Am fost repartizati in cabana lui Hermes, deoarece inca nu ne-am gasit parintele Olimpian. L-am ajutat pe Dionisos sa curete grajdurile si ne-a promis ca ne va duce  in Olimp ca sa ne gasim parintele. De abea astept.Imi place aici, m-am imprietenit cu multi dintre semizei , insa un baiat mi-a atras atentia in special . Nu am trecut inca pe la sa u sa fi vorbit. El este in cabana lui Poseidon . Am vazut in treacat cat de libera e cabana lui. Doar 3 persoane, par a locui in ea, dar este mereu singur la masa. Vreau sa il intreb pe Chiron de asta  si daca as putea sta cu el la masa , deoarece am ajuns sa mananc pe jos la ce plina e masa lui Hermes, sper sa ma lase.

Mai este putin timp pana la cina , acum e acum. Ma duc sa vorbesc cu Chiron. Am batut incet la usa masiva din lemn a Casei Mari . Erau acolo cei 2 la o masa, jucand table.

- Chiron, as vrea sa te intreb ceva.

-Spune.

-De ce este cabana lui Poseidon asa goala?

- Deoarece Cei 3 au jurat sa nu mai aiba copii din cauza unei  profetii, insa Poseidon si-a incalcat juramantul.

-Pot sa stau te rog la masa lui Poseidon? Te rog!!!!

- Alti semizei nu au voie sa stea la alte mese decat la cea a parintelui Olimpian.

- Dar la masa lui Hermes e asa aglomerat , incat mananc pe jos . Te rog!!!

- Bine, fie!

Dragoste interzisaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum