Hejcia moje puchate łapki!
Chce rozgłosić (w "fandomie" jest rozgłoszenia ale chciałabym aby poleciało do niej jeszcze kilka duszyczek)
A mianowicie, jedna wspaniała osóbka Roxie_Therian odeszla z wattpada, nie zagłębiam się w temat, ani nie wiem dokładnie kiedy odeszła, ale mam nadzieje że wróci.
Dla waszej świadomości nie wiem czy jest to wojo łapka, ale jest to therian*.A więc, mam dla masz deal.
Wy piszecie jej na tablicy cos miłego (MIŁEGO BO UKATRUPIE) a ja uwaga... wstawiam 20 rozdział Cierniowej Róży, kończę "Śmierć Wrzosowej Gwiazdy" z One Shotów, oraz przesyłam wam prolog do "Wspomnienia Brązowej Kity", co wy na to?IgaKrajewska9 CIEBIE BŁAGAM DO DOŁĄCZENIA DO MOJEJ MINI AKCJI❤️! (Bo przestane czytać twe wspaniałe książki) (Tak, to szantaż)
Pozdrowionka❤️💅💅💅💅
therian*- osoba identyfikująca się jako dane zwierzę/zwierzęta, jest to zwane therianothopią a zwierzęta z którymi mają mentalną więź nazywamy theriotypem/theriotypami. Takie osoby często robią quads (quadrobisc= poruszanie się na czterech konczynach, próbując w ten sposób upodobnić sie do swego theriotypu, therianie czują w ten sposób ulgę), lub noszą gear, czyli dobrze wam znane maski i ogony (gear jest główna przyczyną hejtu na therian i wyzywania ich od furasków).
Hah rozpisałam się~Valkarie_pawz