"Her şey güzel olacak benim güzeller güzeli arkadaşım,unutma sen profesyonel bir modelsin."
Yanımda oturup beni sakinleştirmeye çalışan en yakın arkadaşım Jimin'di. Ne için mi sakinleştiriyordu? Ah orası biraz karışık gelin en başından sizlere hem kendimi tanıtayım hem de şu an ki heyecanımın sebebini anlatayım.
Ben Kim Taehyung 25 yaşında bir modelim. Aslında ismim bayağı bir duyuluyor şu sıralar. Tırnaklarımla kazıya kazıya geldiğim bu yolda gerçekleştirmek istediğim daha çok hedefim var.
Modellik kariyerim henüz çocuk yaşlarda başlamıştı. Annem hep güzel bir yüzüm ve vücudum olduğunu, bunu değerlendirmemiz gerektiğini söylerdi. Haliyle beni daha o yaşlarımda bir modellik ajansına yazdırdı ve böylece modellik kariyerim başlamış oldu. Bir yandan eğitimimi görüyor bir yandan da teklifler geldikçe değerlendiriyordum.
Başlarda sırf annemin isteği üzerine bu işe katlanıyordum fakat birkaç sene sonra ise podyumlar benim vazgeçilmezim haline gelmişti. İşimi uzun yıllardır severek yapıyorum. Halktan gelen tepkiler genellikle çok iyi olsada kötü tepkiler verenler de oluyor tabi ki ama onlarla baş etmeyi artık öğrenmiş, gerçek bir profesyonel kimlik yaratmıştım.
Şimdilik kendimi bu kadar tanıtmam yeterli sanırım. Şimdi gelelim heyecanımın sebebine. Uzun yıllardır çok iyi markaların defilelerinde, reklam çekimlerinde, dünyaca ünlü dergilerin kapaklarında yer almama rağmen her zaman başka hedeflerim daha vardı. Bunlardan biri eşcinsel bir erkek olarak herkesin bildiği dünyaca ünlü Victoria's Secret meleklerinden biri olabilmekti.
Bu hedef bana bile hep uçuk gelmişti çünkü birsiniz ya henüz bu güne kadar o podyumda erkek sanatçılar dışında erkek bir mankene yer verilmedi. Trans bireylerin bile o podyumda yeri yokken benim hedefim kulağınıza çok çılgınca geliyor olabilir biliyorum ama dostlarım ben bugün tam da bu uçuk hedefim için burada, tüm o gördüğünüz bütün güzel meleklerin arasında değerlendirilmeye çağrılan ilk eşcinsel birey , hatta yönelim kalıplarını bir kenara bırakın ilk erkek bireyim.
Zamanında güzellik algıları dolayısıyla fazlaca eleştirilen bir marka olsada yine aynı zamanda kimsenin vazgeçemeyeceği bir markadır Victoria's Secret. Kurucusu tarafından henüz 18 yaşında piyasaya sunulan bu marka her ne kadar diğer köklü markalara göre 12 yıllık geçmişi olsa dahi dünyada büyük ses getirmişti. Tabi ürünlerinin yanısıra showlarının da diğer defilelere kıyasla farklı oluşu onu şu anki popüleritesine kavuşturmuştu.
Ne değişti hiç bilmiyorum dostlarım ama sanırım verdikleri imajı ve güzellik algılarını yıkmak için bir şeyler yapmaya başladıklarının en büyük kanıtıydım burada bulunarak.
Bilenler bilir bu markanın son defilesi en son üç sene önce yapıldı. O zamanlar bahsettiğim gibi "mükemmel beden" algısı yarattıkları iddiasıyla showlar iptal edilmiş ve bu güne kadar da özlediğimiz o showlar geri gelmemişti. Tabi ki tasarımlar, satışlar ve popülerliği devam ediyordu. Sadece defileler bırakılmıştı. O zamanlar markanın kurucusu ve baş tasarımcısı sanırım 30 yaşında olan Jeon Jungkook için kötü ithamlarda bulunulmuş o ise çok bir açıklamada bulunmamış sadece "büyümek için gelişmeli ve değişmeliyiz." diyerek tüm eleştirileri haklı bulduğunu üstü kapalı bir şekilde dile getirmişti.
Hatırlıyorum da Jeon Jungkook için homofobik diyenler bile vardı. Tabi bunlar sadece söylentiden ibaret, gerçeği kimse bilemez sonuçta. Ben sadece işimi yapıyorum ve hayallerimden birini daha gerçekleştirmek istiyorum, özelliklede bu marka tüm algıları yıkmaya karar vermişken.
Bundan tam üç ay önce marka kendi sosyal medya hesapları üzerinden duyuru yapmış ve geri dönüş için hazırlandıklarını belirtmişti. Herkes heyecanla geri dönüşü bekliyordu. Tüm sosyal medya bu haberle çalkalanıyordu. Eleştiren kesim bile o podyumun enerjisini özlediklerini dile getiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Love (Taekook)
FanfictionDünyaca ünlü Victoria's Secret markasının ilk eşcinsel meleği Kim Taehyung ve markanın kurucusu ve tasarımcısı Jeon Jungkook