Cap 3.

46 18 13
                                    

Pov Taehyung.

Am auzit de curând pe cineva spunând că copii sunt oglinda părinților lor, și că aceștia devin ceea ce nu au putut deveni părinții lor. Deci să înțeleg că mama a vrut să devină bătută și alergată de niște idioți cu arme la ei, însă a zis brusc

–" Sunt femeie, las acest lucru pe mânile copilului meu..ăla mai prost"

Este o tâmpenie. Sunt scos transă,de un nemernic ce ma doborât la pământ apoi a început să mă lovească –AISH! AVEAM O DISCUȚIE CU MINE FOARTE INTELIGENTĂ!

–O vei avea în iad! "Spune nemernicul râzând, în timp ce continua să mă lovească. Respir cu greu, și la fel de greu reușesc să mă ridic și să încep să ripostez. Și preiau imediat controlul, însă brusc se apropie de mine vre-o 5 namile, le-am râs în față apoi am luat-o la fugă însă ne fiind atent, am sărit în fața unei mașini, însă am avut noroc sau ghinionul ca șoferul să pună brusc frână însă după doar câteva momente fix atunci când am vrut să o i-au iar la fugă, a coborât șoferul acelei mașini care apropo este una scumpă. Sa apropiat nervos de mine însă când am făcut contact vizual ne-am blocat amândoi însă nu pentru mult timp pentru că m-au ajuns din urmă acei idioți.. –Ajută-mă.. "Îl implor prin priviri să mă ajute să scap de acei idioți și după puțin timp, acesta cedează "

Acasă la acesta.
–Wow "Fac eu ochii mari, și privesc prim jur. " Atâta lux nu am văzut nici la televizor "Recunosc eu pe un ton sarcastic" Mulțumesc pentru ajutor dar eu acum trebuie să plec!

Dau să plec însă sunt
prin braț și tras înapoi

–Nu atât de repede–Ți-am mulțumit, nu? "Îmi trag brațul"

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

–Nu atât de repede
–Ți-am mulțumit, nu?
"Îmi trag brațul"

–Da, dar ți-am salvat pielea deja de două ori. Cred că ar trebui să îmi mulțumești prin fapte nu doar prin cuvinte. Nu crezi puștiule?
–Deci vrei să mă fut cu tine? "Mă revolt asupra sa. Apoi îl privesc de sus în jos" Nu ai fi o partidă rea

–Prințeso "Mă prinde de bărbie" Vreau mai mult de cât atât de la tine
–Ce? "Încep să râd" mă grăbesc!
–Vreau să devi soțul meu și să stai 24/7 alături de mine aici în casa mea

Râsul meu devine mult mai puternic
–Bună glumă "Râd în hohote" M-am distrat cu tine "Spun după ce mă opresc din râs" Dar trebuie să plec!
–Prințeso, ești pe teritoriul meu!

–Așa și? Tocmai d-aia vreau să plec
"El râde ușor apoi se apropie de mine însă îngheață atunci când mă apropi mai mult de el" –Ți-ai pierdut glasul? "Râd" Sună palpitant cererea ta, dar nu sunt tentat. Deși sunt bi, îmi plac mai mult sâni "îi fac cu ochiul" Dacă înțelegi, acum chiar trebuie să mă scuzi, chiar trebuie să plec însă dacă ai noroc poate data viitoare vom ajunge și la sex "Îl ating jucăuș pe piept apoi ies din casă însă îi puteam auzi glasul ce scotea niște sunete însă nu le puteam auzi clar"

Sincer să fiu acel bărbat îmi dă un sentiment neplăcut. Însă sa întâmplat deja de două ori când am intrat în necazuri și el fiind cel ce mi-a salvat pielea, așa cum a spus și el. Și chiar m-aș distra puțin cu el, dar cu o altă ocazie dacă voi mai avea una.. Aș vrea să îl sărut și să îl mușc până la sânge pentru a-i vedea reacția, aș vrea să îi ofer plăceri de care nici nu a auzit vreodată, deoarece cred că este virgin .Râd numai când mă gândesc la reacția pe care a avut-o când am dat să mă apropi de el. Pare mult mai mare de cât mine însă dacă chiar e virgin, ar fi distractiv să i-o fur eu.. Aish la ce dracu tot mă gândesc? Sunt nebun

{Trr- Trr}
–Ce dracu? "Îmi verfic telefonul, și nu mă pot abține să nu în jur" LA DRACU "Răspund după ceva timp"

–Pizdo, degeaba tot fugi! Ori îmi dai bani ori ajungi curva mea!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: 4 days ago ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

𝑫𝒂𝒅𝒅𝒚'𝒔 𝒃𝒐𝒚 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum