Tanıtım 💜

4 0 0
                                    

Ben parla Saygınlar, 27 yaşında sadece kendi hayalleri ve kaleminden çıkanlar için yaşayan biriyim. Saygınlar holdingin büyük varisi, babam Fuat saygınların ilk eşinden olan kızıyım. Üvey annem handan ve cem adında küçük kardeşim var. Küçük dediğime bakmayın 18 yaşında ve tam bir baş belası fakat benim gözümde hala küçücük. Çocukluğumdan beri hep resim yaparım bulduğum her yere. Odamın duvarları, handan'a rağmen evin her yeri, sokaktaki kaldırım taşları  benim çizimlerim ile doludur. Çizim yapmam için elim fırça  tutsun boş bir alanım ve bir de sonsuz hayallerim olsun yeter. Bana bu konuda her zaman destek olan biricik babam yeteneğimi geliştirmem için elinden gelenin fazlasını yaptı. Liseden sonra yurtdışına gittim ve sadece yazları olmak üzere ülkeye sınırlı sayıda ziyarete geldim. Ziyaretler bir süre sonra handan yüzünden kötü geçmeye başladı. Ve son gelişimden sonra asla geri dönmeyi düşünmüyordum. Şimdi döndüm ve yeni bir düzen kurup sanatımı burada inşa etmeye devam edeceğim. Bu gelişim ve kalıcı olarak yerleşmemin asıl sebebi ise annemin ölümü...  Yıllarca annemin kanserden öldüğünü sandım. Babam dahi bu konuda hiç bir şeyden bahsetmezken gizli bir numaradan bir hafta önce gelen mesajla,  iki gün önce kesin olarak Türkiyeye geri dönüş yaptım. Hayat bana annem öldükten sonra hiç gülmedi, babam beni sarayında  prenses  gibi yetiştirmeye çalışsa da  o sarayda hep bir şeylerin eksikliği vardı.  Artık eksik yanlarımı tamamlamak istiyorum. Ben aslında babamın  Sarayında prenses değilde kendi sarayımda kraliçe olmak istiyorum.  Adımı veren annemken bir kere onun sesinden duyamadığım her günün intikamını almak istiyorum...

⚡️⚡️⚡️

Merhabalaaar💜

Giriş bölüm olarak biraz kısa tutmak istedim, kitap hakkında düşünceleriniz neler? Parlanın hikayesini okuyacağınız için çok heyecanlıyım.
Kadının gücünün hafife alınmayacağı bir kitap. Umarım beğeneceğiniz bir kurgum olur...

İyi okumalar 💜

Yorumlarda görüşlerinizi belirtirseniz beni çok mutlu edersiniz.🌸

                      









Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

RESSAM( İmparatorun Küçük Kalbi) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin