Stau în pat și mă uit pe geam. Afară plouă. M-am certat din nou cu mama mea..Ce să fac? Ea nu mă înțelege. Deodată aud bătai puternice în geam. Era Kevin,iubitul meu.
- Ce cauți aici?
-Am scapat de la la închisoare. Deschide geamul.
Kylie deschise geamul încet.
Kevin: -Kylie,am gasit un nou cumpărător de droguri. Vrei sa fi tu dealerul? Am mare nevoie de bani. Sunt disperat.
Kylie: Ce?! Ești nebun? Abia m-am certat cu mama din cauza școlii,vrei sa afle ca eu iar vând droguri? Pf...
Kevin: Te rog,îngeraș. Am mare nevoie de favoarea asta. Până la ora 13:00 trebuie să mă întorc în celulă.. E 12:30,grăbește-te,te rog!
Kylie: Ok.. Te ajut. Ce trebuie să fac?
Kevin: Te întâlnești cu Black(un băiat) la Fabrica Veche. Îi dai lui drogurile si de acolo vă veți întâlni cu cumpărătorul. Nu am încredere în el.. De aceea tu te vei duce cu el.
Kylie:Of,bine..
Kevin: Te iubesc,îngeraș!
Kylie coboara din camera ei și iese pe ușa din spate. Când deodata,apare mama acesteia.
Mama: Unde crezi că pleci? Ești pedepsită! Trebuie să înveți pentru examenul de la matematică!
Kylie: Mamă,scutește-mă! Eu am plecat de aici. Nu vreau să stau sub același acoperiș cu cea care îmi face viața amară. Am destule probleme pe cap. Dispari!
Mama: Kylie!!!! Kylie,vino aici!
Kylie fugi la mașină și plecă. Este ora 13:00,iar Kylie se întâlnește cu Black.
Black: Bună,Ky!
Kylie: Să terminăm repede.
Cei doi se indreaptă spre cumpărător.
Cumpãrătorul: Ați adus ce vroiam?
Kylie îi dă pachetul cu droguri,iar acesta îi dă banii. Când sa plece,cumpărătorul îi zice lui Kylie:
Ar trebui să-mi dai numărul tău de telefon.. O să fiu client fidel. Promit!
Kylie stă pe gânduri,dar Black îi zice imediat:
Dã-i numărul o dată. Haide!
Kylie: Știu și eu..Bine.
Kylie îi dă numărul de telefon necunoscutului,neștiind în ce alte belele se bagă. Când ajunge într-o casă părăsită,aceasta primește un mesaj:
..... To be continued .....
CITEȘTI
Adolescenta problemă
RandomKylie intra mereu in probleme.Toti o numesc "adolescenta problema". Mama ei vrea ca Kylie sa fie cuminte la fel ca sora ei,Sarah. Mai multe despre Kylie si familia ei si "prietenii" aflati citind cartea!