Când ajunge într-o casă părăsită deoarece se certase cu mama sa,aceasta primește un mesaj:
Anonim: Bună, frumoaso! Ce faci?
Kylie: Cine ești?!
Anonim: Ne-am întâlnit mai devreme. Nu îți mai aduci aminte?
Kylie: Tu erai... Ce vrei?
Anonim: Ascultă-mă cu atenție:dacă faci ce-ți spun,îți promit ca (,) Kevin va fi eliberat chiar mâine.
Kylie: Cred că glumești!De ce te-aș crede? Ce vrei la schimb?
( spuse ea amuzată)
Anonim: Ba chiar deloc! Vreau ca tu să fii iubita mea. Pentru totdeauna. Eu.. Eu te iubesc. Chiar dacă tu nu mă cunoști. Eu te-am urmărit 1 an de zile..
Kylie: Ce?!? Spune-mi că de data aceasta glumești! Și cum am eu siguranța că (,) Kevin va ieși din închisoare?
Anonim: Se rezolvă cu bani,crede-mă. Polițistul de acolo este unchiul meu. Bineînțeles, îl voi răsplati atât pe el cât și pe ceilalți polițiști care îl ajută. Nu asta e problema. Tu spune-mi,accepți?
Kylie: Nici gând! Ești un nebun. Nu mă mai căuta.
Între timp,Kylie îl sună pe Black.
Kylie: Black! Am nevoie de ajutorul tău..
Black: Ce vrei,Kylie?
Kylie: E numai vina ta! Dealerul acela mi-a dat mesaj. Mi-a spus că .......
*Kylie îi povestește tot lui Black*
Black: Fugi de aici! Nu e vina mea. Nu te cred.
---- END CALL ----
Kylie fugi acasă ca să-și ia niște lucruri la ea pe furiș,dar mama sa o vede și îi zice:
Mama: Kylie D. Jeffers! Ce crezi că faci? Crezi că poți să fugi? De ce fugi de fapt? De probleme? De mine? De școala..? Sau.. De TINE?!
Kylie: Mamă.... Nu înțelegi. Lasă-mă să plec.
Mama:Kylie,te rog! Rămai. Pentru mine. Îmi pare rău ca am țipat la tine..
Wow.. Pentru prima oara o auzisem pe mama cerându-și scuze. Nu aveam cum să o refuz. Oricum,nu aveam unde să mă duc..
Kylie: Bine. Voi rămâne.
A doua zi,la școala:
Kylie intra în clasă ca de obicei. Se așază în bancă,cu căștile pe urechi. Atunci,o vede pe Tiffany venind spre ea spunându-i:
Tiffany: Hei. Am o treaba pentru tine diseara. Ești interesată?
Kylie: Tiff.. Nu e momentul.
Tiffany: Ei,haide! Ne distrăm și noi un pic. Ce zici?
Kylie: Bine,bine. Deci?
T: Grozav! Am nevoie de o nouă geanta Chanel. Vreau ca tu să furi geanta aceea din mall.
K: Da,sigur! De parcă sunt fraieră. Mie ce-mi iese?
T: Îți iese iubitul din închisoare!
K: cum așa? (Zise ea râzand)
T: " don't believe me,just watch!"
K: Haha! Ok.. Mă bag.
T: Super. Diseara la ora 23:00,mallul Backlin.
K: Voi fi singură?
T: Nu. Va veni și Carla să te ajute. Vorbim mai târziu. Pa.
După școala,Kylie merge acasă.
În jurul orei 22:45, Kylie primește un mesaj.
T: Hei,ești gata?
K: Da,acum plec.
Ar trebui să fac asta?.. Oare mă va ajuta? Nu conteaza. Trebuie să încerc.
Kylie sare pe geam si se îndreapta către mall. Ajunsă acolo, ......
.....TO BE CONTINUED .....
CITEȘTI
Adolescenta problemă
RandomKylie intra mereu in probleme.Toti o numesc "adolescenta problema". Mama ei vrea ca Kylie sa fie cuminte la fel ca sora ei,Sarah. Mai multe despre Kylie si familia ei si "prietenii" aflati citind cartea!