عند ادم كان قاعد في اوضته وبيفكر في اللي شافه امبارح...
flash back:
بعد ماخرج ادم من البيت ونزل كان متفق هو واحمد وكام حد من صحابهم انهم ينزلو ياخدو سيشن صور وكدا بكاميرا ادم و واحد صاحبهم..نزل ادم و ركب مع احمد عربيته واتحركو ولما كانو في نص الطريق اكتشف ادم انه نسي الميموري بتاع الكاميرا فقال لاحمد انه يركن ع جمب وانه هياخد تاكسي لحد البيت يجيب الموميري و يحصله بعربيته وانهم يستنوه و لو حصل حاجه هيبعتله رساله و فعلا رجع ادم البيت وفتح الباب بالمفتاح بتاعه و دخل و لكنه كان سامع صوت صويت وتأوهات جري ناحيه اوضه اخته ليكون حصلها حاجه ولكنه اتصدم لما لقي سهيله راكبه مريم وبتنيكها والاتنين في حاله هياج مش طبيعي ومكنوش شيفينه لان ضهرهم ناحيه الباب استخبي ادم بسرعه و بدا يبص عليهم من بعيد وهما مش شيفينه وكان شايف اخته وهي بتنيك بنت عمه ولا اجدعها شرموطه حس بصدمه و لكن اول مابدا يسمع كلام سهيله وانها عايزه تجيبه هو ومحمود واحمد و واحد تاني كدا ميعرفوش اسمه تامر ينيكو مريم هاج وزبه بدا يقف عليهم واستناهم لما خلصو و بعد راسه عن الباب وكان هيخرج من الشقه و لكن وقفه سؤال مريم لسهيله وانها ايه اللي خلاها تقول كدا واتصدم من رد و كلام سهيله اكبر ولما عرف ان اخته بتهيج عليه وانها مش شيفاه اخوها و حس ان زبه خلاص مش قادر خرجه ادم و بدا يدعك فيه و اللي زود هيجانه مريم لما بدات تنيك سهيله واللي كانت بتحب العنف والساديه وادم بيعشق الساديه ودا خلاه يجبهم بسرعه لبس ادم هدومه وخرج من الشقه وهو مش عارف يعمل ايه ولا يتصرف ازاي معاهم يعرفهم انه عرف ولا يعمل ايه لحد مازهق وقال هيخبط عليهم و يشوف رده فعلهم لما يفتحو و لكن اول ماخبط لقي الباب بيتفتح علطول وباين عليهم خلصو ومريم ماشيه حس انه مش طايقهم وانه عايز ينقض عليهم هما الاتنين يضربهم و يفشخهم وزبه بدا يقف تاني فادخل بسرعه ومتناقيش معاهم كتير قبل ما يلاحظو ودول ماهيصدقو عشان شراميط مش ملايكه زي ماكان فاكر...
back
كان ادم قاعد و بيفكر في سره والشيطان بدا يوسوسله ويقوله
الشيطان: وليه لاء واهي اختك مش واحده غريبه
ادم: لا مستحيل ازاي بس انيك اختي
الشيطان: وبنت خالتك كمان متنساش الاتنين جسمهم ننار و بعدين مانت هجت عليهم بالليل ايه بقي
ادم: لا لا مستحيل ازاي بس دا يحصل
الشيطان: ابدا بس كدا خد خطوه ناحيه سهيله الاول ولما تتجاوب هي هتوصلك ل مريم والاتنين شراميط وماهيصدقو
ادم: طب ازاي
الشيطان: ابدا بسهيله الشرموطه الكبيره و استغل اي فرصه وحك زبك فيها اخبطها ع طيزها المس بزازها وتبقي معلم لو رزعتها بعبوص
أنت تقرأ
بيت العيله(انا وابن خالتي) 🔞🔥
Teen Fictionقصه جريئه جدا اللي مبيحبش نوع دا من قصص ميدخلش فضلا🔞🔥🔥🔥🔥🔥🔥