عیسی یاوری شیمی

1 0 0
                                    


این صفحه درباره دانلود کتاب حل مسایل شیمی آلی عیسی یاوری PDF است.حل المسائل شیمی آلی توسط دکتر عیسی یاوری یکی از منابع ارزشمند و پرکاربرد برای دانشجویان شیمی و رشته های مرتبط می باشد. این کتاب به دانش آموزان کمک می کند تا مفاهیم این درس را بهتر درک کنند و با ارائه راه حل های تشریحی برای انواع مسائل شیمی آلی، مهارت حل مسئله خود را تقویت کنند. این کتاب چه موضوعاتی را پوشش می دهد.ساختار و پیوندها: انواع پیوندهای شیمیایی، هندسه مولکولی، ایزومریسم، lsp.واکنش‌های آلی: مکانیسم‌های واکنش، عوامل مؤثر بر سرعت واکنش، سنتز ترکیبات آلی و... ترکیبات آلی: آلکان ها، آلکین ها، ترکیبات معطر، الکل ها، اسیدهای کربوکسیلیک و . طیف سنجی: طیف سنجی NMR، طیف سنجی IR .با سایت جزوه آنلاین همراه باشید.


انواع پیوند های شیمیایی pdf


کتاب یا جزوه انواع پیوندهای شیمیایی PDF یکی از منابع مهم و کاربردی برای دانشجویان و علاقه‌ مندان به علم شیمی است که به بررسی انواع پیوندهای شیمیایی از جمله پیوندهای یونی، کووالانسی، فلزی و هیدروژنی می‌ پردازد. این منبع آموزشی به طور جامع اصول و ویژگی‌ های هر نوع پیوند و نقش آن‌ ها در تشکیل ترکیبات شیمیایی را توضیح می‌ دهد. نسخه PDF این کتاب به دلیل دسترسی آسان و امکان مطالعه در هر زمان و مکان، برای دانشجویان رشته شیمی و افرادی که به دنبال درک بهتر ساختارهای مولکولی و واکنش‌ های شیمیایی هستند، بسیار مفید است. مطالعه این کتاب یا جزوه به درک عمیق‌ تر اصول شیمی و تسلط بر مفاهیم پایه کمک می‌ کند.


source: https://jozve.online/downloads/organic-chemistry-issues/

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 19 hours ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

حل مسئله شیمیWhere stories live. Discover now