Jisung Felix'im evinin önüne gelip kapıyı çalar veya Felix kapıyı açar.
"kremleri aldım, odana geçelim."
Felix birşey demez sadece kenara çekilip Jisung'un geçmesini bekler.
Jisung ve Felix odaya geçer.
"Ah Hyunjin sana gücüm yetse ben senin sırtına sıcak su dökerdim. Neyse üzerine çıkart Felix krem sürelim."
Felix üzerine çıkartır ve yüzüstü yatar. Jisung kremi elini biraz alıp tam felix'in sırtına sürecekti ki.
"sürerken üfle yanar zaten, canım yanıyor."
"Tamam üflerim."
Jisung sürerken bir yandan da üflüyordu Felix canı yandığı sırlar ile kısık sesle inliyordu."
Ertesi gün:
Felix uyanır ve kıyafetlerini dikkatle giyiyordu sırtına bir şey deyince canı yanıyordu. Ailenle geçip fondöten alıp cildini kapatmaya başlar. Ardından sarı saçlarını tarayıp bağlar ve ayakkabılarını giyer ve çıkar.
Okula yakınlaştığında tedirgin olmaya başlamıştı. Hyunjin bahçedeydi Felix o gün etek giydiği için heyecanı Fark etmedi kız sandı...
Felix sirasina oturduğu kitaplarını okumaya başladı.
Zil çaldığı sınıfa Hyunjin girdi. Felix yüzünü kapatmak için kafasını sıraya gömer. Hyunjin aınıfa göz atar Felix'i göremeyince merak eder. Sınıfa yeni kız geldi zannedip sırıtır.
Teneffüs zili çalınca Hyunjin sırasından kalkıp Felix'in yanına gider.
"Selam galiba yeni gelmişsiniz?"
Felix bir şey demez. Hyunjin eğilir ve kaçamak gözlerle Felix'in bacaklarına bakar.
(Vay oc)Jisung gelir.
"Felix ben gel- A Hyunjin??"
"Ne? Bu Felix mi?"
Jisung sıraya oturunca Felix'in etek giydiğini görür.
Felix birşey demeden hızlıca kalkar ve yüzünü kapatarak sınıftan çıkar. Hyunjin olayı hayla anlamamıştı.
Ders zili çalar ve hayla Felix gelmemişti. Hyunjin tuvalat izni alarak tuvalete gitti ve bütün tuvaletlere baktı.
Hyunjin son çare olarak Van heyeti indi.
Felix bahçede oturmuştu ve dizlerini kendine çekmiş kafasını gömülü bir hayde ağlıyordu.
Hyunjin Felix'in yanina gidecekti, ama okula geri döndü.
15dk sonra zil çaldı Jisung koşarak sınıftan çıktı.
"Bugün Felix gelmemiş?"
"Evet Minho... Gelmemiş"
Jisung Felix'i alıp soyunma odasına gider.
"Ah Felix neden etek giydin ki... Neyse eşofmanin var mı?
Felix kafasını olumsuz anlamda sallamıştı.
"Beden yok diye bende almadım. Napcaz?"
Odaya biri girmişti ve dolabını açıp bı tane eşofmani Felix'in eline verir.
"Al giy."
"Gerçekten gerek yo-"
"Sana giy dedim, kurallarımi ez geçmişsin. Her neyse yıkayıp geri getirirsin"
Jisung Hyunjin'e şaşırmıştı doğrusu. Hyunjin odadan çıkıp uzaklaşır.
"Olm nerdesin?"
"Sıçıyordum Minho hemen gelmem bı zahmet."
Minho göz devirince Hyunjin de devirir.
Sınıfa Felix ve Jisung girince Zil çalar.
"Vay vay vay Hyunjin görüyormusun kimler gelmiş."
Minho sıradan kalkmıştı Felix'in sırasına doğru gidiyordu. Hyunjin de gelmişti.
"Gel bakalım. Hadi Hyunjin"
Minho Felix'in yakasından tutup sınıftan çıkarır arkasından Hyunjin de çıkar.
Tuvalet gelmişlerdi.
"Ah Felix'cim sabah okula gelmedin mi?"
"H-hayir geldim..."
"Kulahima anlat sen onu."
Felix'i yere düşürür bilerek. Felix'in sırtına tekme atınca Felix acıyla inlemişti.
Minho cebinden makas çıkarır.
"Acaba H mi yazsam yoksa M mi yazsam? Hyunjin sence H mi M mi?"
"Minho dövceksen döv ama makasla birşey yapayım deme."
"Zevksiz seni."
"O zaman Felix'e vurmayı ne dersin o olur bence?"
Hyunjin birşey demez ve sert şekilde vurmaya başlar. En az 10dk oldu vurduktan sonra Minho Hyunjin'i durdurup ağzı yüzü kan olmuş Felix'i alıp tuvaletin camından atar tek sorun son kattalardi... (Acımasız tavşan🖕🏻"
"Naptın sen?..."
"Upss elimden mi kaymışs :D"
_______________________________
2 bölümü birleştirip yazdım hayla kısa oldu idare eder bakalım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•My bully• / Hyunlix
FanfictionHer zaman ki gibi Felix'in zorbasi vardı, Hyunjin. Felix Hyunjin'den dolayı büyük hasarlar ve darbeler aldığından hastaneye kaldırılıyor. Her şey o zaman başlıyor... Başlangıç: 07.11.2024