"bil istedim,duy istedim,tek yapamadım.."
tanıdık geldi mi bu sözler bal?çok sevmiştin bu şarkıyı..Artık yoksun.Nerdesin,kimlesin bilmiyorum.Bilsem ne olur onu da bilmiyorum.Kafayı yemek üzereyim.Her saniye aklımda sen varsın.Seninle çektiğimiz videolara bakmaktan sıkıldım artık.Ben seninle çalabilmek için şehir değiştirdim, sen ise bana bir dal barış sigarası vermek için şehir değiştirdin.Umut bana o gün o gece o lanet an sesli mesajları atmadaydı şuan umrumda olmazdın belki.Umutla Musti'ye söyledin..."Ben bu kızı çok seviyorum.Çok aşığım" Nerdesin şimdi? "Baldudak" değil mi? Bitti artık.Yok bana baldudak diyen kimse.Musti bile..Benden nefreteden çocuk bile o gün arayıp teselli etti beni lan.Neden yaptın bunu bize balım? Çok mu ağır geldi sevgim? Ben babanla bile kavga etmişken o kız abim istemiyor diyerek gitti değil mi?Sana yaptığım kağıtları yakacaktım tam bunları yazarken.Olmadı yapamadım sevgilim.Kıyamadım ben bize.. O gücü bulamadım kendimde lan..Olmadı sevgilim..Olmadı yapamadım unutamadım.Discorda girdiğim gece o sunucunun linkini istediğim gece batsın.olmadı. Seninle çaldığımız şarkıları hep dinledim. "Neyse, yalnız başıma, Orman, son arzum, yalnızlığı bırak yaşayamam, gel benimle, boş kafa, Ben hala vazgeçmedim, bi bak bana, sen bana aitsin, neden bu kadar güzelsin, ölmek istedim..." ve daha niceleri balım...Ben senden vazgeçmedim.Sen hala benimle misin Snvrgl?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bil istedim
Non-Fictioneğer gelirsen buraya,denk düşerse yollarımız yine skapova-neyse dinle olur mu balım?