Taehyung
Sabah kalktım,elimi yüzümü yıkadıktan sonra takım elbisemi giyip mutfağa geçtim.
Kendime kahve hazırlıyordum ki tam o sırada telefonuma bir bildirim geldi.
Bu Elena'nın yalanları hakkında olan bir dosyanın bildirimiydi.Rm ve bazı yardımcılarım sayesinde Elena'nın
her türlü yalanını bulmuştuk.
Rm ise bunları dosya haline getirmişti.
Dosyayı inceleyip anında Jungkook'a attım ve ardından "Günaydın" yazdım.Saat sabah 9 olmasına rağmen hâlâ aktif olmamıştı..dersleri 6'da başlıyordu sabah en azından 2 dakika bile olsa aktif olurdu.
Bu aralar pek aktif değil nedense.Jungkook'dan nefret etmiyorum aslında,sadece beyninin Elena tarafından yıkandığını düşünüyorum.
Zamanında Elena bunu bana da yapmıştı maalesef.Jungkook iyi birine benziyor,normalde kimseye kendimi kanıtlamak için çaba göstermem fakat bunu Jungkook için yaptım.
Fazla masum ve tatlı duruyordu.Henüz yüzünü canlı canlı görmesem de filtre kullanmadığı fotoğraflarından anlaşılıyordu güzelliği.
Onu kendime yakın hissettim..
Onunla daha tam tanışmamış olmama rağmen bir bağ hissetmiştim.
Daha doğrusu ben araştırdığımdan dolayı onu çok iyi tanıyorum fakat o beni tanımıyordu.Kendini bana karşı kaba göstermeye çalışsada yine tatlı gözükmeyi başarıyordu.
Bugün bir karar aldım,onunla yeniden tanışacağım.
Böylece belki daha yakın oluruz ve artık attığım dosyadan dolayı bana güvendiği için arkadaş bile olmak isteyebilir..Fakat o bana güvenebilecek mi?
Jungkook
Sabah üvey babamdan yine azar yediğim için telefonu yanıma alamamıştım.
Sadece telefon konusunda değil her konuda baskı yaptığı yetmezmiş gibi bir de dövüyor beni.İnsan insana bunu niçin yapar?
Masum birini neden öldüresiye döver?Biliyor musunuz..bunun da cevabı bende yok.
Babamın bana çektirdiği eziyet yetmezmiş gibi bir de okulda zorbalığa uğruyordum.
Çok kişi sevmez beni..En yakın arkadaşım Jimin,Hobi ve genellikle abi olarak gördüğüm Jin hyung'dan başka yakınım yok.
Somi bizimle pek takılmaz,sadece yazışırız.
Elena desen beni sadece kantine gönderir,istediğini aldırır,ödevlerini yaptırır.
istediğini yaptığımda da "canım arkadaşım" der.
Eskiden buna sürekli kanardım fakat yavaş yavaş kullanıldığımı anlamaya başladım.Sadece arkadaş konusunda kullanılmaktan söz etmiyorum..
Ben her konuda kullanılan biriyim bence.
Dış görünüşüm için,Bazı konulardaki masumluğum için hatta yeteneğim için bile kullanıldığım oldu.Akılsız veya saf biri değilim sadece kalbimi dinleyerek hareket etme sorunum var.
Tabii büyüdükçe daha çok kafam yerine oturdu.
Şimdilerde biraz daha iyiyim,aklımı da belirli yerlerde kullanabiliyorum.Genellikle en yakın arkadaşım Jimin yardımcı oldu bana bu konuda.
Beni her zaman uyarmıştır o.
Tabii ben inatçı biri olduğumdan bazen onu dinlemiyorum ama olsun..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Are we friends? | Taekook
RandomJungkook,arkadaşı Elena'nın üzgün olduğunu fark eder. Sebebini sorduğunda,Elena eski sevgilisinin onu rahatsız ettiğini dile getirir. Jungkook en yakın arkadaşını bu beladan kurtarmak ister ve Elena'nın eski sevgilisi Taehyung'a yazar..