Už nic nebude jako dřív.Za necelý dvě minuty přišel technik udělat svou práci. Foxy ucítil, jak se s ním něco děje.Přijímal nové informace, nový život.Byl za tenkou fialovou záclonkou v Pirate Cove a čekal na to, co se nevyhnutelně blíží.Setkání s diváky.Začala hrát hudba. Uslyšel hlasy Freddyho, Chicy a Bonnieho...,, Hey everyone!",, Hello boys and girls!",, Hi everybody!",, Welcome to Freddy Fazbear's Pizza!",, I'm Chica. Let's eat!",, I'm your best friend, Bunny Bonnie!",, And everyone knows me! Freddy Fazbear!"Všichni se hezky po sobě představili a Foxy se zatajeným dechem poslouchal nadšený jásot dětí. Když zahráli písničku, přišla řada na něj. Na pódium přišel majitel pizzerie a oznámil dětem, že je tu ,,nový kamarád". Děti si mezi sebou začaly vzrušeně šeptat. Začala hrát melodie a odhrnuly se záclonky u Pirate Cove. Stál tam Foxy v plné své dvoumetrové výšce. Hned se do jeho normálního chování vloudilo to, co měl zakódované v softwaru.,, Hello kids! I'm Foxy and welcome to Pirate's Cove!" začalo se ozývat z reproduktoru, který měl v tlamě. Děti byl okouzleny. Hnaly se k Foxymu tak rychle jak to jen šlo. Všichni se chtěli seznámit s Foxym, který se tetelil štěstím.Mají ho rádi.Na pódiu na něho vzrušeně mrkala Chica a Bonnie. Jejich pohledy byly jasné.,, Jde ti to!" jakoby říkaly pohledem.Když Foxy odříkal svůj text, nechal, ať si s ním software dělá, co chce. Nemusí se pohybovat sám. Děti s velkým zaujetím hladily jeho ostrý hák a kontrolovaly ostrost zubů. Také pořád odendavaly jeho pásku, co měl přes pravé oko, což Foxymu za chvíli lezlo na nervy. Ale štěstí z toho, že zapadl všechno překonalo.
ČTEŠ
The Bite Of 87
ФанфикFNAF - FanFikce - Bite of ´87 Oh, nebuď nervózní! Každý tu byl jednou Ten nový…" řekla Chica a poupravila Foxymu pásku přes pravé oko. ,, Je hezký, že se o mě takhle staráš" zaculil se Foxy. ,, Vím, jak se cítíš a tak ti to chci nějak ulehčit…" uděl...