Sami se řítila chodbou v nové škole a snažila se najít svou učebnu, byl první školní den a ona šla pozdě ale tentokrát to nebyla její chyba. Autobus kterým měla jet vůbec nepřijel takže musela čekat na další který přijel až o půl hodiny později. Kdyby to byla její základní škola nebyl by to žádný problém ale teď, první školní den na umělecké střední škole kde se vůbec nevyznala a nikoho neznala. Když probíhala třetí chodbu zastavila ji mile vyhlížející starší paní a zeptala se: „slečno, děje se něco? Že tady tak pobíháš?” a Sami odpověděla: „ Ano, nemůžu najít svou třídu, poradíte mi kde je učebna 1.A prosím?” „Ale samozřejmě, stačí na konci téhle chodby zabočit do leva, jít až na konec a tam to je.” Odpověděla ta milá paní, Sami rychle poděkovala a rozběhla se směrem kterým paní ukazovala. Když doběhla ke dveřím s nápisem 1.A, zaklepala a vstoupila dovnitř. „Dobrý den” pozdravila a pokračovala: „moc se omlouvám že jsem přišla pozdě, mě nepřijel autobus.” omluvila se Sami. „ To je v pořádku, běž se posadit na zbylé místo vedle Steva. ” odpověděla učitelka a ukázala na volné místo vedle chlapce z hnědými vlasy, který se na Sami usmál. Sami poděkovala a posadila se vedle Steva. Potom si zahráli nějakou seznamovací hru a byl konec hodiny. Steve se otočil na Sami a řekl: „ahoj, nechceme být kamarádi když musíme sdílet lavici?” Sami se usmála a řekla: „Proč ne?”. Oba dva vyrazili ke dveřím u kterých je ještě zastavila učitelka která Sami řekla ať se pokusí příště přijít na čas, a potom vyšli na chodbu. Ale jak je to u Sami normální samozřejmě že si šlápla na sukni a hodila držku. Steve jí pomohl se zvednout a zeptal se jestli je tohle u ní normální, protože pokud jo tak se nediví proč má tolik modráků. „Jo je to normální ” odpověděla s úsměvem. Sami si dokonce radši i ostříhala vlasy, protože se jí vlasy často zasekli v židli nebo ve dveřích. Před školou se rozloučili a každej se vydali jiným směrem.
ČTEŠ
Láska v obraze💐☕🎨🖌️
RomanceMladá dívka Sami nastupuje do umělecké školy ale autobus kterým měla jet první den do školy vůbec nepřijel a ona na první den prišla pozdě ale to bylo pro ni jenom štěstí.