Halloween 🎃👻

1 0 0
                                    

Bylo 31. Října a Sami se chystala na trick or treat, měla jít se Stevem, Marií a Maxem neboť se z nich stala supr parta (hlavně po té krávě). Nechtělo se jí shánět kostým který by už nikdy nepoužila takže se rozhodla že to udělá s věcí co má doma. Na sebe si dala černé tričko přes to bílé tričko, dlouhou černou sukni, otcovu černou koženou bundu, zimní boty s tlustou podrážkou a make-up si udělala: jokerovskou pusu ale černou, hodně černý stíny a pak namočila zubní kartáček do červené barvy a šplíchla si jí trochu na obličej. Potom vyrazila, když bývala mladší tak chodívala se svým bratrem ale tomu už je 19 takže pochopitelně nechodí. Když přišla na místo srazu tak tam ještě nikdo nebyl tak se vyškrábala na strom a chvíli počkala, po nějaké době přijela šalina a všichni tři z ní vyšli. Došli ke stromu kterej byl orientační bod na sraz. Když v tom se nad nimi ozvalo zasustění a vedle nich dopadla černá postava, Max zaječel jako holka a Sami se prozradila tím že se začala smát. Potom se vydali po domech. Když dochodili posadili na lavičku a dali si pár bonbónů a potom nastal čas jít domů. Bylo to poprvé co nešla s Tomem, Olívií, Val, Nikki a Janou ale i tak si to moc užila.

Láska v obraze💐☕🎨🖌️Kde žijí příběhy. Začni objevovat