İlk önce bu bölüm bir az şiddet içeriyı birazcık içeriyo o yüzden söyliyim dedim
(Bu bölüm cenazede bulundurur bilginizee hanfendiler - Beyfendiler)
_________________________________________
*Barış'tan*
Semih'ten dudaklarımı çektim ve çektiğim an üstümde yaş sırasına göre ilk Necip Abi, Mert Abi ve en son Emirhan Abi atladı.
Bismillahirrahmanirrahim ,Rabbi yessir velâ tuassir Rabbi temmim bi'l hayr. Allah'ım sen beni şeytanın türlü tuzaklarından koru Yarabbim.
_________________________________________
*Aşırı mükkemmel yazardan*
İlk olarak Necip atlamıştı Barış'ın üstüne. Necip bir yumruk atınca bile ağzından kan çıkıyodu. Aslında iki üç hırpalicaktı ama o an... Kardeşini sömürüyordu piç kurusu. Hatırladıkça sinirleri geriliyodu. Sakin bir şekilde üstüne atladığı Barış Malper'i yumrukluyodu. Semih. Alper'e üzülüyodu ama o da öpmeseydi kafasındaydı. Aslında Semih'te öpmek istiyodu da abilerinin geliceğini biliyodu. (Barış'ı da ben öptüm dimi).
Mert, ondan bir yaş büyük abi demediği abisini Alper'in üstünden kaldırdı ve kendisi geçti. Sanki sıra sıra s- seviyolardı. Mert o kadar saldırmamıştı. Bütün işi kardeşi EmirHan'a bırakıyodu. İki üç hırpalayıp kalktı üstünden.
Sıra EmirHan'a gelmişti. Emirhan sakince yüzü ile gözü yer değitirmiş Alper'i kaldırdı ve yumruk atıp yere yatırdu. Semih'in zeka yeni yerine geldi ve abiler ve aşık olduğu insanı ayırmayı yeni akıl etmişti. Ve hemen abisinin üstüne atladı. Alper altta daha çok ezildi. Semih bunu fark edince kalktı.
"Abi kalkasana çocuğun üstünde" diyerek iteklemeye çalışıyordu abisini. "Sal çocuğu ya"Biraz daha dayattıktan sonra Emirhan Alper'in üstünden kalktı. "Bir hastaneye götürelim" dedi. "Bir zahmet abi"
Mert, Alper'i kaldırdı ve arabaya bindirdi.
_________________________________________
Helelel🤭🎀💅
Kebap🇩🇪:Semihhhhhhhğğğ
Arda😏:Net verdi
Kerry:Geçen verdi ya manyak
Arda😏: Banane
Kerry:Düşünsenize abileri gelirmiş
Abilerim geksi
Kebap🇩🇪:Sen birdaha konuşma Kerem
Arda😏:Nueyyyy
Kerry:bide bizi bastı de tam olsun semih
Bizi bastğ
Arda😏:E ama yuh
Bayarşdi dçvdüler hastanryrc giditorux
Kerry:konum at
*KONUM*
_________________________________________
*Semih'ten*
Hastaneye varmıştık. Alper'i odaya almışlardı. Sıra sıra arkadaşları geliyodu. İlk olarak Altay ve Kerem geldi. Sonra Can, Kenan, Arda ve Ferdi geldi. "Ayy ne olmuş" dedii Arda. "Dövdük" dedi abim aşşşşşşırı sakin bir şekilde.
"Barış beyin yakınları" , "Benim" diye ortaya atladım. "Durumu iyi ziyaret edebilirsiniz" dedi ve gitti. Bizde direk odaya girdik. "Alper iyi misin" dedim. "Semih'im" dedi ve sırıtı. Abim ler ters ters bakıyodu.
"Alper helvan neli olsun" dedi Erenay
"Cayır biçiyom cayırlı" dedi ve tekrar yumruk yemesi bir oldu.
________________________________________
Selammm
Aslında bu kadar çabuk bitir mi çektim ama içimden geldi
Sizi seviyorum 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fuck Buddy/Alker
JugendliteraturBir birinden nefret eden iki insan tensel ve ruhsal çekimlerine karşı koyamamz