1. Fejezet

154 35 3
                                    

2017. Szeptember 14.

Jisung nevetve fordult be egy sikátorba barátaival az oldalán, majd szinte gondolkodás nélkül nyitottak be az ott lévő szórakozóhelyre. A helyiség tele volt alfákkal, bétákkal, de őket egyáltalán nem érdekelte, hogy alig pár egyed lesz körülöttük a saját fajtájukból. Nevetve ültek le a bárpulthoz, és azonnal italt kértek. Hárman voltak, és mivel Jisung volt az ünnepelt, így mindent ő állt.

– Igyunk Jisungra, hogy még legalább ötször ennyit megéljen! – emelte fel a poharát a legidősebb, aki 18 éves volt, és Junhonak hívták.

– Oh, meglesz az hatszor is! – ivott bele az italába a szintén 18 éves Sukja, aki az egyetlen lány volt a bandában.

– Inkább haljak meg 34 évesen, minthogy olyan csúnyának és öregnek kelljen lássam magam – gurította le egyből a pohár tartalmát Jisung.

A másik kettő csak felnevettek, majd további italokat kértek. Amikor már a hatodik vagy hetedik körnél tartottak, táncolni támadt kedvük, így otthagyva a bárpultot a táncparkettre siettek, ahol hárman összesimulva buliztak a többi emberrel. Jisung olyan nagy szakértelemmel rázta a csípőjét, hogy bele sem gondolt, hogy a nem messze lévő kanapéról egy éhes szem bámulja, méghozzá egy alfa.

A szülinapos omegát nem érdekelte semmi, minden második holtrészeg alfát, akár bétát, de még pár omegát is lesmárolt, így alig negyed óra elteltével máris egy ismeretlen férfi ölében ülve csókolta hevesen a bétát. Semmiféle vonzalmat nem érzett a férfi irányába, simán csak jól esett neki, hogy a másik szorosan az ölében tartva csúsztatja át nyelvét a szájába, vagy csak simán hol felső, hol alsó ajkát szopogatja. Barátait már régen elveszítette a tömegben, de ebben a pillanatban egy hangyányit sem érdekelte.

Percekig csak a béta ölében ülve élvezte a törődést, amikor egy erős kéz megragadta a karját és kihúzta a partnere öléből. Az omega nemtetszését mutatva felnyüszített, majd az erős kéz tulajára nézett, és megpróbált kiszabadulni, de korábbi helyét máris átvette egy csinos béta lány. Mérgesen felsóhajtott, és ismét felnézett örömének félbeszakítójára.

– Mi a faszért kellett ezt!? – kiabált, hiszen biztosra akart menni, hogy a hangos zene ellenére is érthetőek lesznek a szavai a másik számára.

– Azzal a lánnyal több mindent tud kezdeni, és én is több mindent tudok kezdeni veled, édesem – húzódott félmosolyra az alfa ajka.

Jisung ajkai tátva maradtak, amikor tekintete találkozott a magas alfáéval. A férfi egy egyszerű fehér inget viselt, amit már alig három gomb tartott össze, persze alulról számolva, így izmos és makulátlan mellkasát a szeme elé tárva. Emellé egy nem túl bő baggy jeans-t viselt, aminek világoskék színe volt, és egy öv tartotta a derekán. Arca csakúgy mint mindenkinek a szórakozóhelyen, fénylett az izzgadtságtól, állvonala tökéletes 90 fokot zárt be, ajkai pirosak volták, és jónéhány helyen véresek, ezzel bizonyítva, hogy népszerű az omegák körében. Arccsontja szinte tökéletesen kidudorodott, szemei pedig íveltek voltak, akár egy kandúrnak. Ha eddig nem lett volna ellenállhatatlan, nedves sötét barna haja homlokába hullott, amivel igazi "rosszfiú" stílust adott az alfának.

– Mit kezdenél velem? – lépett egyből közelebb a férfihoz Jisung, így szinte mellkasának simult.

– Elég sok mindent – kapott a fiú derka után az alfa.

– Például – simított az eléje táruló pucér mellkasra Sung.

– Amit egy alfa az olyan gyönyörű és bevállalós omegákkal tesz, mint amilyen te is vagy.

Jisung elvigyorodott, és az alfa gallérjánál fogva lehúzta magához a magasabbat, és azonnal ajkaira tapadt.

[...]

A két fiú ügyetlen lépésekkel ballagott fel a szórakozóhely emeleti részére, ami csakis az olyan embereknek lett kialakítva, akik tovább élveznék egymás társaságát. Az alfa berúgta a lábával az ajtót, majd azonnal az ágyra lökte Jisungot, és sietős mozdulatokkal, szinte remegő kezekkel szabadította meg az omegát az alsó ruházatától. Jisung alig fogott fel valamit a történtekből, csak mellkasát simogatva, hívogató tekintettél nézett fel az alig fél órája megismert alfára, aki megvált saját alsó ruházatától is, és ingén egyet rántva leszakította a három gombot.

Széthúzta az omega lábait, és a nyakát kezdte el szÍvni, illetve harapás nyomokkal beteríteni. A fiatalabb csak hangosan nyögve fogadta az egyre több piros foltot és fognyomot az eddig értintetlen, fehér bőrén, miközben az alfa hajába túrt. Viszont a türelmetlen férfi nem bírt várni.

Felegyenesedve jobban széttárta a fiú lábait, majd saját férfiasságára markolva párszor végighúzta rajta a kezét, azonban a kis érintés annyira feltüzelte, hogy érezte, ha nem hatolhat be azonnal az omega forró testébe, rögtön eszét veszíti. Ezért nem húzta az időt, az omega nedvét és saját előváladékát makkjával elkente a fiatalabb ánuszán, és azonnal elkezdett befurakodni a fiú testébe.

Jisung fájdalmasan felsikoltott, és megpróbálta eltolni magától a férfit a mellkasától fogva, de az alfa sokkal erősebb volt, és mihelyt az ellenkezés legkisebb jelét észlelte, a fiú kezeit hátrafeszítette a feje fölé, és tovább nyomult a testébe. Jisung szemébe könnyek gyűltek, és nem bírta tovább, elsírta magát. Szinte egyből kijózanodott a fájdalom hatására.

– L-lassíts... é- aaahhh! Én...m-még soha sem... – püfögte nehezen.

– Egy szűz omegának több esze lenne, és nem jönne ilyen helyekre, édesem. Ne akarj felbosszantani, mert csakis a kis szűk popsid fogja megbánni! Most pedig lazulj el, piszkosul szorítasz!

– D-de...nem tudom hogyan kell – sírt Jisung, reménykedve abban, hogy az alfa elhiszi neki, vagy legalább elnézőbb lesz vele.

– Hazudsz! Az ilyen kis ribancok bármire képesek, hogy megkapják, amit akarnak, de engem nem irányít egy ilyen kis kurva, mint te! – vigyorodott el gonoszul a férfi, amíg egyik kezével elérte az övét, és összekötözve a fiú csuklóit az ágy rácsának kötözte.

– Könyörgöm ne! – szinte zokogott már a fájdalomtól az omega, ekkor azonban partnere a nyakára fogott, és hirtelen gyors tempóban kezdett el mozogni.

Az eddig a napig érintetlen omega zokogva és fájdalmasan sikítva könyörgött minden percben, viszont ez nem volt hatással, sőt, az alfa minden egyes könyörgés után durvított a tempóján, és egyre jobban és jobban megalázta a fiút.

Nem volt aki segíteni tudott volna. A szomszédos szobában túl elfoglaltak voltak, a lent bulizók semmit sem hallhattak a zene miatt, az utcában pedig csakis részegek és drogosok lézengtek, akik a saját világukról sem tudtak. Még az omega barátai is valahol máshol, a tömegbe keveredve élvezték egy-egy alfa társaságát, semmi rosszra sem gondolva.

Így pedig a tizenhetedik születésnapját ünneplő omega szülinapja éjszakáján veszítette el a becsületét, méltóságát, egy alfa által, akit sosem látott vagy hallott róla. A bulizásra vágyó omega élete ezen az estén változott meg, és tetőstül felfordult.

Azóta az este óta számtalan kérdése van, amikért bármit megtenne, hogy annak az alfának a szemébe nézve feltehessen:

Az ő hibája, amiért 17 éves omegaként csak meg akarta ünnepelni a születésnapját, elengedni és jól érezni magát? Tényleg ennyire kegyetlen ez a világ? Miért nem mehet el egy nő vagy omega bulizni, anélkül, hogy félnie kellene egy férfitől vagy alfától? Ezt nevezik az emberek egyenlőségnek, amikor bármikor, bárhol elkaphatnak és megrőszakolhatnak?

De valószínűleg egyik kérdésére sem kapna választ...









(2024.11.10.)

ONLY SEVENTEEN | MINSUNGWhere stories live. Discover now