Gyveno mergaitė vardu: Tėja. Ji turėjo 3 drauges ir jokio tėvo, ar sesių ar brolių. Bet turėjo mama kuri jai viską duodavo. Tėja buvo paprasta mergaitė su ilgais kaip rapunzelės plaukais.. nu tik rudais. Ir turejo didžiuleeee kaktą, buvo flat asf bet nieko tokio. Ji buvo geras žmogus todėl su ja draugavo: Viltė, Auksė ir Gustė nuu nors pati Guste nebuvo geras žmogus jos vistiek draugavo. Ir dar buvo Miglė, bet čia istorija kitai dienai šendien pakalbėsime apie tejos meilę.
Taigi viskas prasidėjo mokykloje 1 klasėje Tėja draugavo su vilte bet buvo pletkų kad ir su tadu draugavo. O gal ir su vilte?na čia jūm nuspresti. Žodžiu ji draugavo su tadu 1 klasėje kol tas Tadas verksnys po darželio dar draugų neturėjo, ir per tą laiką juos jonas uzmatė kaip bucki duoda o paskui dar ir uz mokyklos visa laizeka inpiso, nuo to laiko jie išsiskyrė ir nebebendravo ir tadas jos nebemėgo. o paskui tėja vis manė kad kaskuris bahūras ant jos crusha turi. Bet nemanau kad tiesa... ypač po to kai vieną dieną ji gavo kirpčius gal norėjo užslėpti savo kakta ir kai pirmą dieną atėjo į mokykla su jais visi į ją žiurėjo net jumpscaras buvo ir dar klause inai kodėl visi į ją žiūri? Po kiek laiko pradėjo inai turėt bald spotus po tai kirpčiais nu bet nieko. 6 klasėje Tėja pradėjo manyti kad ant jos turi crusha autistas berniukas vardu: Justas tėja draugavo so jo dvyne sese o jis kaip durniu vis aplinkui. Bet paskui Auksė paklause jo sesės Radvilės:
" O Justui patinka tėja?"
Ji atsakė
"Nnee"
Vieną dieną per gyvenimo įgudžių pamoką tejos draugė Guste nusprendė buti durne ir papurškė dezinfekcinį skysti Justui į akis. Bernelis išbėgo i tulika.
Niu tuo ir baugėsi.. iki vienos gražios fizinio pamokos.
Buvo fizinis. Ir Tėja mėtėsi kamuoliu su Aukse. Gustės ir vėl nebuvo nes kvanktelėjus mergaitė varo fizinio nedarymo rekordo. Bet čia ne apie tai. Taigi jos mėtėsi kamuoliu ir kai jis nukrito bernelis"Tadas" ji nupiso nes nebuvo kitų kamuolių. O kai.jis nuriedėjo Tėja jo nubėgo pasiimti. Tadas supyko ir nuėjo paimti jo atgal. Atėjo pas tėją ją apsuko ir bandė išmušti kamuolį jai iš rankų. Ir dar davė backshotų..
Nuo to laiko Tėjai pradėjo patikti tadas. Nors aišku ji tai slėpė ir melavo jos draugėm.
"Nu nepatinka man isai! Baikit apie jį kalbėt"
- ji neigė. Kadangi Gustė nebuvo mokykloje Auksė viską jai papasakojo. Tėja vis neigė! Ir sakė:
"Auksė perdeda!" "Auksė meluoja!"
Bet mes visi žinojom kad jai tai patiko ir ji norėjo daugiau.
Tėja eidavo miegoti labai anksti taigi Gustė su aukse susirašinėdavo naktį groupchate.
Ir tada.. nutiko tragedija. Auksė parašę gustei:
"Nori backshotų nuo tado?"
O gustė dyslexice nx perskaitė
"Nori backshotų nuo tada?"
Ji nelabai suprato bet galvojo kad Aukse siūlo backshotų nuo savęs.
Ir ji atsakė..... labai blogą atsakymą
"bruh" "paskui"
Kitą dieną auksę parodė tą žinutę Tėjai... Dar Auksė melavo Gustei kad ji viską pasakė Tadui.. bet čia tiesiog auksės įprastas debiliškumas. Kitą naktį jos vėl susirašinėjo su guste ir nusprendė padaryti.. labai... LABAI blogą dalyką. Jos nusprendė parašyti Tadui kad jis patinka tėjai.
Nu vat ir nutiko:
"Tu patinki Tėjai" gustė parašė
"?" "Kas tu?" Atrašė Tadas.
"Nereikia žinot" atrašė Guste. Nes jos tikslas tik buvo parašyt jam kad jį myli tėja.
"Juokingas esi" jis paraše gal jis manė kad Gustė jo draugas? Nes Gustė TIKRAI she/her, o gal jis manė kad jį prankina?
"Nu ble tai aišku nesakysiu" "duodi jai butterflies saje:)" parašė Gustė.
O tas aborto liekana atrašė:
" nu tai ir nerasynėk" "jai bijai pasakyt" nu gi tadai, cia nerūpi kas rūpi kokiu tikslu. Nu bet jam nerūpėjo.
"Cia viltė tėja tau grazi?" Parašė Gustė apsimesdama Vilte nes nenorėjo sakyt kas ji, bet nieks kitas nepažinojo Tėjos
"Dar juokingesnis" atsakė Tadas jis turbut galvojo kad Gustė tik randominis bernelis:( jis jai bandė skambinti, kad įroditų, bet Gustė negalėjo. Nes ji nebuvo Viltė. Taigi ji nusprensė jam tiesiog pasakyti:
"Ok as Gustė bet pom as nemeluoju tu tėjai patinki" ji parašė bet nežinojo ar Tadas patikės nors ir nebemelavo
"Kokia?" Jis paklausė
"Nestora" Gustė atrašė
"Tai atsiliepk" jis atrašė turbūt dar vis netikėjo.
"Nu pashol nx" atrašė Gustė, ji nenorėjo atsiliepti.
"Tai ir nerašyk" jis jau turbūt supykes buvo bet Gustė norėjo įsitikinti kad jis žinotų kad jis patinka tėjai.
"Prisiekiu kad tu patinki tejai ir inai tik gėdisi" parašė gustė, bet jis jau ją ignoravo ir nebeataršė.
"Kaciuk atrasyk" parašė Gustė nes jai taip liepė Auksė.
Gustė siuntė visas žinutes Auksei. Bet į groupchata su Vilte ir Tėja.
Nebijojo jos jes tos 2 eina anksti gult. Bet tada žinutes pamatė viltė..
Prisiekė nieko nesakyt bet tada Gustė ir Auksė nuėjo rašytis privačiai. Mes žinojom, kad tėja naktimis sapnavo tadą, tai buvo gan aišku ji kartojo jo varda ir šypsojosi miege, akivaizdu, akivaizdu kad panelei patiko vaikinukas, bet ji to niekaip nepripažino nors nuslėpti irgi nepavyko.
Kitą dieną mokykloje Gustė per rusų pamoką vis stresavo ką ten vėl mokytoja „par par par" rusiškai mala? Tikra boba jaga, o dar ir tas nerimas - kas, jei Tėja sužinos apie žinutes? Ką tada galvos? Bet juk nežinos, ane?
Po ilgų dviejų pragariškų rusų pamokų galiausiai atėjo gamta. Na, ta pamoka jau šiek tiek ramesnė. Bet tada Aukse, kaip visada besielgianti nesąžiningai, nusprendė parodyti žinutes Tėjai. Nu tu tik pažiūrėk į ją, juoda žuvie! Bet kai pamoka baigėsi, visi laukė prie durų, norėdami greičiau iš ten dingti. Ir, žinoma, Gustė vėl ruošėsi susimauti. Ji pastūmė Tėją link Tado, bet Tėja vis tiek išsilaikė prie Tado. Tadas supykęs apsisuko ir pažvelgė atgal, susinervinęs ir sutrikęs.
Atrodo, kad nuo tos dienos jis buvo įsitikinęs, kas jam rašė - ir, kad rašė tiesą..
Atėjo antradienis. Tik vakar Gustė buvo įstumus Tėją į Tadą ir ji jau galvojo, kad jis 100% žino, kad ten ji jam rašė, bet atėjo Lietuvių pamoka ir mokytoja uždavė durną užduoti kaip visada ir leido naudotis telefonais tai aišku Gustė jį isitraukė. Ir kol ieškojo informacijos užduočiai paskambino Tadas, Gustė kvaiša iš instikto atsisuko į tą pusę kur jis su Jonu sėdejo. Nu ir dabar jie tikrai žinojo, kad ten buvo ji, Tadas skambino vieną kartą, o paskui skambinėt pradėjo nepažystamas numeris, 4 kartus. Tėja ir Gustė manė, kad ten jonas. Paskui Tėja sakė"
"Atsiliepk!"
Tipo Tėja, tavi bernas tu ir atsiliepk. Nu bet Gustė neatsiliepė ir sakė.
"Duosiu būčki jeigu paskambinsi"
Gustė nesuorsto kodel taip ji norejo, kad paskamabintų, o teja labai norejo pakalbeti kaškodel? Gal, jes jai patiko Tadas? Arba jonas? Bet tada vėl oradėjo skambėti telefonas ir šį kartą Tėja atsiliepė. Gustė pagriebė telefoną atgal ir davė tejai bučki. Tada per pertrauką Auksė paprašė Jono numerio. Kam?...
Paskui Auksė paprašė parašyt
"Teja nori tave apsikabint per fizini" Tai Gustė parašė ir nusiubtė Tėjos nuotrauka Tadui naktį, kitą dieną ainant i matematiką Tada atrašė:
"Man pom"
Turbut jam buvo pom.
Paskui bandė skabinti, bet Gustė neatsiliepė nes jis buvo prie pat matematikos. Ir tada Tadas parašė dar kažką, bet Gustė nežiurėjo nes buvo matematika, o po pamokos ji pažiurėjo ir tikėjosi, kad bus kažkas kaip:
"Nerasinek" arba "teja baisi"
Bet ten buvo:
Hamster hamster hamster criminal hamster.
WoW.
YOU ARE READING
Tejos bahurai
RandomIstorija apie mergaitę vardu tėja kuri turejo bald spotu. ir manydavo kad visi bernai ant jos simpina. ir tada vieną dieną ji surado bernelį ant kurio pati simpino: Tada. ji denyino bet gan aisku kad ji norejo jo. vieną dieną per fizini jis jai dave...