Życie mija zdecydowanie zbyt szybko. Czasem chcę cofnąć się do swojego dzieciństwa, kiedy moja matka jeszcze żyła. Ojciec bardziej się interesował. A Ninjago nie potrzebowało prawie żadnej pomocy. Ale ile lat temu to było? Z 14? Najwyraźniej tak. Dobrze, że przynajmniej mam swojego brata i pieprzniętych przyjaciół...
SIEMA XDD NO CO, MAM WENĘ, TO WAM PISZĘ PROLOG DO NOWEJ TRYLOGII😏
A więc co mogę powiedzieć? A JUŻ WIEM. Ta cała trylogia nie ma nic wspólnego z poprzednią! To trzeba wziąć pod uwagę. Emmm, co jeszcze XDD Maksa nie będzie. Tak samo jak Caremen i Charliego...(Będę za nimi tęsknić) Będziecie wiedzieć, ile WSZYSCY ninja mają lat, bo na dole będziecie mieć rozpiskę (A co, rozpieszczę was XDDD)‼ UWAGA ‼ Nie wszystkie rozdziały będą family friendly, więc od razu uprzedzam. Raz na jakiś czas może będzie krwawy rozdział? [NA STÓWĘ BĘDĄ, BO WIEM, ŻE JE KOCHACIE]
Maja Montgomery Garmadon - 15 lat (zaraz 16). Będąc małym dzieckiem, została "adoptowana" przez ninja (no kumacie, Garmi oddał Maję Wu XDD). Włada mocą smoka, czyli połączeniem kreacji, destrukcji i życia. Kocha słuchać piosenek (zrobię wam jej playlistę) i napierdzielać się z Nyą. Nienawidzi ubierać sukienek i spódnic.
Ciekawostka: Spaliła kiedyś naleśniki (patelnię też).Lloyd Montgomery Garmadon - 17 lat. Każdy wie, że był w szkole dla niegrzecznych dzieci, więc po co mam wam to mówić. Ma młodszą siostrę Maję. Włada mocą życia/energii. Życiowa pasja? Nawalanie w worek treningowy i straszenie dziewczyn (zaliczając do tego Jaya) na urbexach.
Ciekawostka: Kiedy byli na basenie, zniszczył zjeżdżalnię.Kai Smith - 22 lata. Ma siostrzyczkę Nyę, którą wychowywał. Włada mocą ognia i rizzu (PRZEPRASZAM, MUSIAŁAM). Jest w związku z Skylor. Uwielbia niańczyć wszystkich w drużynie, chociaż mu też czasem odwala.
Ciekawostka: Wrzucił kiedyś gofrownicę do wanny...Nya Smith - 19 lat. Ma starszego brata. Włada mocą wody. Kocha nawalać się z Mają, natomiast nienawidzi ubierać sukienek i spódnic. Prawie jako jedyna nie boi się ciemności i horrorów. A wręcz kocha horrory. Jest w związku z Jayem.
Ciekawostka: Zatkała kiedyś kibel...Jay Walker - 20 lat. Przyszywany syn Eda i Edny (nwm jak się pisze XD). Włada mocą błyskawic. Kocha grać w gry wideo, ale również kocha Nyę. Jako jedyny z drużyny boi się urbexów...
Ciekawostka: Nie odróżnia lewej od prawej.Cole Brookstone - 23 lata. Najstarszy z drużyny (nie licząc Zane'a XDD). Jego mocą jest ziemia. Kocha jeść ciasta, a najlepsze są czekoladowe! Nie lubi, kiedy ktoś mówi na niego "Wujek psujek". Ciekawostka: Shipowali go kiedyś z ciastem.
Zane Julien - nie wiem, ile ma lat XDDD. Jako jedyny z drużyny ma jakieś IQ... Reszta w ogóle go nie posiada XDD. Włada mocą lodu. No co, po prostu jest nindroidem.
Ciekawostka: Kiedyś powiedział do Wu: "To co, lecimy na randkę, kotku?"...
CZYTASZ
|| The End || Maja Montgomery Garmadon || Tom 1 ||
Teen Fiction„The End" to książka przedstawiająca losy piętnastoletniej Mai Garmadon. Ona wraz ze swoimi przyjaciółmi są strasznie odklejeni, niezależnie od sytuacji, w której się znajdują. Czy dziewczyna pokona swój strach?