1. Konkurs otwarty jest tylko i wyłącznie dla użytkowników Wattpada.
2. Prace zostaną zakwalifikowane tylko wtedy, gdy zostaną wysłane na maila podanego w formularzu zgłoszeniowym, wraz z załączonym poprawnie wypełnionym formularzem zgłoszeniowym, do którego hasłem jest “Simsala Grim”
3. Oddana praca musi spełniać warunki wymienione poniżej, inaczej zostanie ona zdyskwalifikowana.
4. Smocze Bractwo zastrzega sobie prawa do publikacji pracy konkursowej w rozdziale.
5. Każdy autor ma prawo zgłosić tylko jedną pracę o wybranej tematyce.
6. Odradza się pracy w duetach, jedna praca na jednego autora.
7. Jury zastrzega sobie prawo do odrzucenia pracy niespełniającej wymogów, bądź jeśli zauważą inne nieścisłości.
8. Jury zobowiązuje się oceniać prace w sposób obiektywny. Wszelkie próby korupcji poskutkują dyskwalifikacją.
9. Tematem pracy są: “Każda baśń ma w sobie ziarno prawdy". Jej klimat powinien nawiązywać do bajek, baśni, filmów związanych z Wigilią i Świętami Bożego narodzenia. Liczymy na interpretację własną i na to, że poznamy waszą ulubioną historię świąteczną, zobrazowaną według waszego uznania.
10. Jury, tj. AlexaNightshadow & Mikeyy_vi, będzie oceniać w pracy:
– oryginalność
– kreatywność
– poprawność
– całokształt
– umiejętności11. Prace konkursowe powinny zostać wysłane na maila sbractwo@gmail.com. Prace należy przesyłać na podany wyżej mail do 25.12.2024r. Wyniki zostaną ogłoszone 10.01.2025r.
12. Prosi się, by zgłaszający się do konkursu, napisali komentarz pod tym rozdziałem o treści "Biorę udział." z oznaczeniem dwóch osób, które chciałyby wziąć udział w naszym konkursie oraz zostawili gwiazdkę.
13. Do wysłanej pracy powinien zostać dołączony formularz zgłoszeniowy, zawierający:
– Nick autora,
– tytuł,
– kategorie pracy (pisemna bądź graficzna),
– hasło z regulaminu,
– oznaczenie dwóch osób, które mogłyby chcieć wziąć udział w naszym konkursie.14. Nagrody:
– I miejsce: wykonanie profilowego i/lub tła do wybranej jednej platformy (Wattpad, Instagram, Twitch, Youtube), trzy wybrane usługi bez czekania w kolejce (z zakresu organizacji Smoczego Bractwa na Wattpadzie), promocja profilu na mediach społecznościowych Smoczego Bractwa oraz wywiad.
– II miejsce: dwie wybrane usługi bez czekania w kolejce (z zakresu organizacji Smoczego Bractwa na Wattpadzie), tło/baner do wybranej platformy/pracy (Wattpad, Instagram, Twitch, Youtube), promocja pracy na mediach społecznościowych Smoczego Bractwa.
– III miejsce: jedna wybrana usługa bez czekania w kolejce (z zakresu organizacji Smoczego Bractwa na Wattpadzie), promocja pracy na mediach społecznościowych Smoczego Bractwa.
– Wyróżnienie: promocja na mediach społecznościowych Smoczego Bractwa.
CZYTASZ
Smocze Baśnie spod Choinki [Konkurs]
FantasyZbierzcie się, mali jak i duzi. Stańcie przed naszą magiczną choinką i wytężcie swój wzrok. Bo oto, Smoczy Treserzy przedstawiają przed wami księgę Smoczych Baśni. Została ona spisana przez najznakomitszych i utalentowanych pisarzy, a ilustracje do...