Sonunda bara varmıştı Minho. Her zaman Hyunjin ve arkadaşlarının gittiği bir yer olduğu için, tahmin etmesi zor olmamıştı...
İçeri hirdiği gibi gözüne çarpan kişi- şey... Direk dansı yapmak için sahneye gitmeye çalışan ve onu zor tutan Jisung, Changbin ve Felix vardı... Hyunjin, mesajlaşırken Changbin yok demişti. Ah, bunu ciddiye almak biraz...
Minho uzun bacakları ile hızlı adımlar atarak Hyunjin'i, Changbin ve diğer ikilinin elinden kurtardı. Kendine çekti. "Baş belasısın diye her zaman söylüyorum ve söylemeye de devam edeceğim..."
Hyunjin yarı açık gözleriyle deli gibi sırıttı ve kollarını Minho'nun omuzlarına bıraktı. "Yakışıklı prensim!" Diyip sarıldı. Minho bir an afalladı, sonra hemen bir kolunu Hyunjin'in beline sardı. "Beni çok yoruyorsun..."
Dudak büzerek ona baktı Hyunjin. "Ama Minho-shii!"
Gülmemek için zor duruyordu Minho. Bu anı kayıt altına alan Jisung'u fark edince, başını 'aferin' anlamında hafifçe tebessüm ederek salladı. Çünkü bu görüntüleri Hyunjin ayıldığın da gösterecektiler.
Jisung, Felix ve Changbin'in kafası da pek yerinde değildi, en azından Hyunjin'in yanında daha ayık kalıyordular...
"Beni kucağına al!"
İç çekti Minho. Hyunjin'i bir çırpıda kucağına aldı. Bardan çıktı ve arabasına ilerledi. Ön koltuğa oturttu ve kemerini taktı onun.
Kendisi şoför koltuğuna geçti ve evlerine doğru sürmeye başladı.
Hyunjin ise çoktan kafasını cama yaslamış, uyuya kalmıştı.
...
Vote ve yorum lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bite Me | HH
FanfictionMinho ve Hyunjin aileleri yüzünden zorla evlendirilmişlerdir ve sanki gerçekten birbirlerine aşıkmış gibi davranmak zorundadırlar, yalnız oldukları zaman hariç.