1.2

13 3 2
                                    

I'm somebody you call when you're alond

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

I'm somebody you call when you're alond .
I'm somebody you ise, but never own.
I'm somebody you touch, but never hold.

10.02.2020

Müzik Kulübü

+95*******
Merhaba arkadaşlar
Kulübümüze hoşgeldiniz
Öncelikle herkesin kendini tanıtmasını istiyorum
Kısa bir şekilde.
Maksat tanışmak
Ben başlıyorum Ben Kim Namjoon
Üçüncü sınıfım

+98*******
Ah pekâlâ
Ben Min Yugyeom
İkicinci sınıftayım

+96*******
Kim  Mingyu ben
Birinci sınıfım

+92*******
Cha Eun Woo bende
Son sınıfım
Sizinle tanışmak iyi olacak.

taehyung
Kim Taehyung bende
Birinci sınıfım
Memnun oldum Hyunglarım

+98******* Adlı numara Yugyeom Hyung olarak değiştirildi.

+95******* adlı numara Namjoon Hyung olarak değiştirildi.

+96******* Adlı numara Mingyu olarak değiştirildi.

+92******* Adlı numara Eunwoo Hyung olarak değiştirildi.

Mingyu
profilinde ki sen gerçekmisin Taehyung.../
Peri gibisin.../
Çok naif ve zarif..../
Dokunsam kırılacak gibi/

Bende memnun oldum Taehyung.

★★★

Taehyung'dan

Yine bir işim sonucu okul başkanının odasının önüdeydim. Son günlerde olduğu gibi. yine bir nöbetçi beni buraya yönlendirmişti. Aslında rahatsız değildim her gün Jeongguk'u görebiliyordum fakat, onu rahatsız ediyormuşum gibi hissediyordum. Daha fazla düşünmeden kapıyı çaldım ve içeriye girdim.
Oda fazla sessizdi, ki içeride de zaten kimse yoktu. Elimde ki kâğıtları sonra veririm diyerek geçiştirdim. Derken arkama döndüğüm esnada birinin göğsüne hızlı bir şekilde çarpmıştım. Otomatik olarak elleri belime yerleşmiş,Sabah ki sürdüğüm lipbalm'ım çarptığım bedenin göğsünde iz bırakmıştı. Ah, Tanrım! Cidden...
Kim olduğuna bakmak için gerilemiştim, gördüğüm suratla gözlerim irileşti. Karşımda ki Jeongguk'du.

Şaşkınlığımı bir kenara atıp, özür dilemem gerekiyordu fakat ben, bir iz bıraktığım göğsüne bi de suratına bakıyordum.

"J-jeongguk.. ben özür dilerim. Ben isteyerek yapmadım yani görmedim seni, yani görseydim de yapmazdım fakat, asla bilerek birine çarpmam zaten çarpsam da isteyerek yapmam.. bu bu yanlaşlıka oldu..."

Katarina  •Taekook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin