«he is back again»

4 0 0
                                    

він знову повернувся.
Одного дня, кейті сиділа надворі та гортала Тік ток. І тут їй прийшло сповіщення від Ніккі « привіт, ти як там?»
І тоді в неї знову затряслись руки, зупинилось дихання, та появилась усмішка та сльози на очах. Адже від моменту їхнього розлучення вони ніколи не списувались.

Дівчина плачучи від щастя відписала Ніккі, вона була дуже сильно щаслива, адже вона просто мріяла про це. Щоб він їй написав та вона дізналась про те як він там.
Вони поспілкувалися декілька годин, розказали про те що відбувалося за той період часу. І дівчина почула цю фразу від Ніккі «я ніколи не забуту той наш перший і останній вечір разом» і в неї в моменті засльозились очі. Та коли Ніккі запитався чому Кейті досі не знайшла собі іншого хлопця то це ще більше вдарило дівчину по живому. Адже вона реально дуже б хотіла все розказати те як сильно любить та сумує за ним і те що не може сприймати інших хлопців біля себе.

Та дівчина зрозуміла що десь далеко далеко всередині душі, в Ніккі ще точно залишились якісь почуття, адже він сказав « жаль що наш з тобою ментальний звʼязок налагодився так пізно» і дивно те що за стільки часу він вже ж таки ще зберігся.

Та вони були вимушені вже прощатись, адже знову, різниця в часі і Ніккі вже потрібно було йти спати. Та останнім повідомленням він зазначив те щоб Кейті писала йому завжди коли буде мати час, адже на неї в неї завжди буде час, адже це вона...

« а вона й досі любить..»Where stories live. Discover now