Дійшовши до їхнього трьох поверхового будинку вони зустріли дівчину з гарним білосніжним волоссям котре трохи було пофарбоване в голубий колір на голові був капелюшок а так вона була в біло голубому платі і гарних ботах з голубими стрічками. Її брови і ресниці були білого кольору а очі голубі. Уся вона була перепачкана кровью.
-Прівітик! А хто це? - сказала Місіс Кріс тикнув пальцем в Алеса.
-Моя тваринка… - злістно відповіла Мару і зайшла в будинок.
-Щось сталося?.. - запитала блондинка у чорнявого.
-Вона не в гуморі бо цей.. - він тикнув на пів “вимкнуного” Алекса котрий вже навіть слів не розбирав - ..вже встиг збігти. Якщо чесно я думаю що це із за мене бо Мару підійшла щоб мені допомогти і…
-Чорний Кролик ,ти де?! - почувся голос Мару з будинку.
-Потім розкажу! - сказав швиденько він блондинці - Я вже йду! - крикнув він і потяг Алекса в будинок за ними зайшла і Міс Кріс.
-Тягни його в кімнату для полонених там прикуєш його ногу і можеш йти. - сказала Кровава Мару. - Я прийду перевірю.
-Так,бос! - відповів Кролик і пішов виконувати що йому сказали.
Мару пішла за пляшкою води. Взявши пляшку вона пішла в кімнату для полонених. Алекс у відключці сидів біля стіни. Його нога була прикута до стіни. Мару підійшла до нього і добряче бризнула Алексу в лице водою. Той одразуж прокинувся і закашлявся.
-Доброго ранку. - без емоційно сказала Мару дивлячись на нього гострим поглядом фіолетових очей і закручуючи пляшку. - Я принесла води щоб ти не здох. А тепер на мою доброту навіть не розраховуй. Спробуєш знову тікати я тебе так покалічу що неділю оклигуватися будеш.
Після цього Мару вийшла з кімнати і закрила двері на замок. Хлопець прослідкував за нею поглядом а потім зітхнув опустивши голову. Він просто сидів і задавав одні й ті ж питання у себе в голові кілька разів “За що?Чому саме я? Чого мене просто відразу не вб’ють”. Ось так не кліпаючи він сидів хв 2 і дивився у підлогу. А потім струснувши головою підіп’яши ноги сів у куток кімнати і думав що йому робити далі. Його спіймали троє вбивць-психів і не хочуть вбивати а просто планують знущатися. Що може бути гірше?..
А от і нова глава мої хороші<3
ВИ ЧИТАЄТЕ
Forest of Death~
Horror[Темний ліс смерті... Троє вбивць.. І хлопець котрий хотів покінчити з життям.. А далі читайте самі).]