"Sayang, esok abang kena out station selama satu minggu ke Langkawi.""Empphh lamanya abang, macam mana dengan Nur?" Tanya Ustazah Nur.
"Abang dah talifon mak suruh jaga anak kita untuk satu minggu ni, mak kata ok. Dia pun suka boleh teman- temankan dia"
"Kalau abang sudah kata begitu, takpelah Nur setuju sahaja"
Malam itu Ustazah Nur melayan suaminya di atas ranjang tapi fikirannya asyik teringat kekasihnya Kumar, d imana dua minggu lepas melayan bahtera bersama.
Selepas kejadian tersebut, Kumar seringkali bertandang ke rumahnya melayan bahtera mereka. Semua bilik telah dicuba, ruang tamu, bilik utama, dapur, namun di bilik mandi juga mereka pernah mandi dan bermain sama.
Jikalau Ustazah Nur datang bulan, Kumar tetap ke rumahnya memenuhi kehendak nafsunya. Walaupun tidak mendapat puki Ustazah Nur, blowjob sudah memadai bagi Kumar. Pernah juga Kumar memancutkan air nikmatnya ke dalam mulut Ustazah.Mula-mula Ustazah Nur agak geli tetapi lama kelamaan Ustazah Nur makin suka. Sehingga kini Ustazah Nur terus menelan kesemuanya sehingga titisan terakhir.
"Bye sayang, jaga diri, jangan nakal-nakal okey," pesan Ustazah Nur pada suaminya."Iye, kan abang ada isteri yang cantik macam ayang ni, tak kan Abang nak carik yang lain.""Alah kalau lelaki dah berkenan, apa pun boleh," perli Ustazah Nur.
Suami Ustazah Nur cuma gelak sinis sahaja. Selepas siap semuanya, Ustazah Nur mengucup tangan suaminya sebagai tanda perpisahan sementara. Mukanya agak sedih tapi hatinya agak gembira kerana dapat bersetubuh dengan 'burung hitam' yang gagah.
"Hello... Kumar... Ada dimana?" Sebaik suaminya pergi, Ustazah menghubungi Kumar."Saya baru habis hantar gas la Ustazah, Ada apa?" Tanya Kumar."Mari sini la, saya punya rumah," dalam nada manja, Ustazah memujuk.
"Apasal gas sudah habis ka?" Kumar pura-pura bertanya
"Ya! Ini gas dalam kain sudah habis, mau kasi isi baru la," dalam nada mengada-ada Ustazah Nur jawab.
"Oooo... Ini hari takda sekolah ka?" Tanya Kumar lagi.
"Saya amik cuti la 3 hari."
"Oooo... Ok ok, nanti saya balik dulu mau mandi," balas Kumar.
"Ok, Ok, kasi hensem-hensem ha! " Pesan Ustazah Nur.
"Sama la Ustazah, kasi pakai itu baju kebaya ketat punya ha," pinta Kumar pula,
"Ok, Okm Kumar warna merah punya kasi sama you la," kata Ustazah.
"Waaa... Tudung jangan lupa, baru itu gas lagi syok," pesan Kumar.
"You punya pasal saya ok"
Ustazah Nur belari-lari anak naik ke tingkat atas untuk menyiapkan dirinya, khas untuk kekasih gelapnya.
20 minit berlalu. Ustazah Nur telah pun siap memakai baju kebaya ketat merahnya, ditenungnya ke cermin di depannya.Memang seksi habis, dengan punggungnya ke atas menampakkan keseksiannya, dipadankan pula dengan G-string baru dibelinya semalam di pekan berhampiran, khas untuk Kumar menunggangnya.
Ustazah Nur mengemas rumahnya. Langsir ditutup rapat-rapat, tingkap rumahnya habis berkunci, takut-takut jirannya terdengar raungan manjanya nanti. Ustazah Nur sudah sedia sepenuhnya. Hanya menunggu Kumar sahaja.
YOU ARE READING
Dendam Ustazah Nur
Adventure[Repost] Dendam Ustazah Nur. - Koleksi cerita menarik dari blogger / panana -