Ангеліна зайшла в кімнату та почала збиратись.
Одягла білу блузку і юбку.
Ангеліна завжди модно вдягалася.
І знає всі тренди.Доставши свою сумку, вона поклала туди зошити, блокнот для записування тих хто є на парі, тому що вона СТАРОСТА.
Ще поклала ручку,олівці, скотч, стрампон, книжки, папір, клей, картон, ножиці, ніж, вилку, кабачок, наклейки.Вона вирішила зробити мейк.
Нафарбувавшись, вона одягла куртку та взулась, і тільки хотіла вийти з кімнати туди зайшла Настя.Ангеліна мовчки вийшла з кімнати повністю ігноруючи Анастасію.
До пари ще залишалось 30 хвилин, тому вона не спішила в коледж.
Йшла спокійно й думала над сенсом життя.
Вона вирішила сходити по каву.
Пішла в Паркінг та замовила собі каву.
Тай пішла в коледж.Коли вона прийшла в коледж там вже сиділи її одногрупники.
Вона привіталась, та провела погляд на своє місце, а там вже сиділа Настя.
Вона вирішила сісти на інше місце.
Всі одногрупники дуже здивувалися,чому Ангеліна сіла не до своєї дівчини.
Ангеліна сіла біля Марії. Та завела з нею розмову.
А: Привіт, як справи?
М: Прівєт, харашо, а в тебе як?
А: нормально.
Ангеліна не знала,як продовжити розмову, тому просто мовчала.
Перша пара була фізика.
В кабінет зайшов фізик, та почав проводити лекцію.Ангеліна не могла нормально слухати викладача, тому що всі думки буди про ранкову сварку з Настьою.
Але тут хтось її штурхнув позаду.
Обернувшись вона побачила Артема.
Артем: Ангеліна, чого табло скукурузіла?
А: Відстань, тобі зайнятись нічим?- сказала Ангеліна дуже злим голосом.
Артем: та чо ти, цікаво же- просміявся він.
Ангеліна проігнорувала його
Фізика пролетіла для Ангеліни була дуже скучной. Тому вона практично не слухала.
Але ловила ображений погляд Насті,яка практично завжди дивилась на неї.
Коли пара закінчилась, вона вирішила піти в роздягальню до одногрупників, бо не могла сидіти в одному кабінеті з Настьой.
Коли вона туда прийшла , сіла на стульчик та дивилась, як спілкуються люди.
Їй було образливо, що з нею ніхто не хоче поговорити, бо їй зараз цього дуже не вистачало.
Їй хотілось просто ,щоб хтось приділив їй увагу, та не знущався.
Але тут хтось зайшов в роздягальню, та привлік її увагу.
?: Привіт всім!