Bir baktım ki wattpad de düzgün kamisama kiss kurgusu yok!? "NASIL LAN" diye isyan ettikten sonra ablanız bunada el attı🤗
DİKKAT!
-Bu kitapta, Tomoe bizimle yaşıt(800 yasinda falan degil)
-Bu kitapta, insan Tanrı gibi Tanrı türleri yok.
-Bu kitapta, nanami tanrı değil.(nasi yapacagimi bilmiyorum ama tomoe yi hizmetcimiz yapicam sakin girls)
-Leauge of Legends türk server da tanısıyoruz🤭(beynime sokmak ben)BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM
Klavyemin yanındaki kupayı nazikçe elime alarak dudaklarıma götürdüm. İçinde bir damla bile kahve kalmamıştı, yavaşça kahve kupasını masaya bıraktıktan sonra sinir krizine girmek için sakin hareketlerle League of Legends isimli şeytan işi oyunun üzerine mouse ile iki kere tıkladım. Oyun açıldığı gibi maç buldum ve Anri'ye instalock attım.(Bu terim oyunlarda karakter seçim ekranı geldiği gibi(veya kısa süre içerisinde) kimseyi umursamadan karakteri kilitle tuşuna basarak almak anlamına geliyor.)
Oyunuma gelen diğer oyunculara baktım. Bir dakika?! ANRİ KARAKTERİNİ BEN ALAMAMIŞTIM Kİ?! donotomoe nickli kişiye oyunun sohbet kısmından yazmaya başladım.
turuncgillerdenben
aga ben alacaktim anriyi?donotomoe
ama alamadın
daha hızlı olman gerek turunçgillerdensenSohbet kısmına random atan(AGA BU TERİMİ BİLMEYEN WATTY OKURU YOKTUR BENCE(gülmek anlamına geliyor) aciklayayim dedim neyse) 'yilankorktunmu' nickli Kayn kilitleyen oyuncuya baktım. Daha maç başlamamıştı ve ben sinirlenmiştim, mikrofonumu açtım.
"Neden Anri kitlersin ki? Başka karakter mi yok? Jinx falan alsana sen." Ellerimi klavye ve mouse dan çekmiştim, hatta ayaklanmış kablosuz kulaklığımın avantajını kullanarak kahve yapmak için mikrofonum açık şekilde mutfağa gitmiştim. Birisi konuştu. "Ocak sesi senden mi geliyor Turunçgil'im?" O beni göremeyecek olsa da yanaklarım hafifçe pembeleşti. "Evet? Sorunun mu var lan?" Homurdanarak kahveyi bardağa döktüm ve odama doğru yürüdüm. Kapıyı arkamdan kapattım. "Lütfen iyi anlaşalım."(Bu japonyada bir gelenek gibi bir şey. Birisi ile birlikte işe başlarken yada yeni sıra arkadaşınıza bunu söylediğinizde o süreç boyunca iyi geçineceğinize inanılır.) Oyun başlarken son anda konuştum. Gülümsedim. Oyun başladığında ne kadar sakinsem oyunun ortasında da o kadar gergindim. "LAN ANRİ İŞİNİ YAPSANA AMK!" bağırıyordum, adeta terör estiriyordum. donotomoe konuştuğunda bir daha bağırmayacağıma kendi kendime söz verdim. Kalbim pırpır ediyordu, kelimelerine odaklanamamıştım. Bu sese sahip olmak için ne yaptın donotomoe...? Tanrı tarafından sana ödül verilmiş... diye içimden geçirdikten sonra ben kahve yapıyorken bana 'Turunçgil'im' diyen kişinin donotomoe olduğunu anladığımda kalbimin aptallaşmasına engel olamadım.
404 kelime asklarım bizim kız direkt sesini duyunca yok oldu.(benim beynimde error404)
Ha birde Anri de dokuz kuyruklu tilki ya hani tomoe de tilki yokai falan iyi anlasırlar diye yaptım iyi olmus mu😓
YENİ BÖLÜME KADAR KENDİNİZE DİKKAT EDİN!
ELEŞTİRİ VE YORUMLAR BURAYA —>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i have claws<3 tomoe x reader
FanfictionBU KİTAPTA TOMOE BİZİMLE YAŞITTIR NANAMİ YOKTUR VE HERKES İNSANDIR.(anime kamisama kiss) donotomoe pençelerim var. yolarım seni turuncgillerdenben senin o klavyeye...